Groot probleem vroegere vriend..=>willen jullie me alsjeblieft helpen?

Is dit niet gewoon een vorm van cyberpesten? Ookal pak je op deze manier wel de pester, maakt het nog niet oké.

Hij kan die gesprekken op zijn computer of telefoon hebben en alsnog versturen lijkt me. Erg vervelend voor je, maar negeer deze zogenaamde vriend en laat het probleem zichzelf oplossen.

Huh dit vind ik echt een beetje raar, dat is toch geen reden om iemand te rapporteren zodat zijn account verwijderd wordt? Natuurlijk snap ik dat,dat kut is maar als je niet eens meer met hem praat wat is het probleem dan? Ik neem aan dat hij niet opeens random die gesprekken door gaat sturen als jullie niet eens meer met elkaar omgaan.

upje

Je wilt het ook gewoon doorzetten na alle reacties die je hebt gekregen?

Ik vind het echt erg dat je dit doet… Je hebt zelf zulke dingen gezegd vroeger en blijkbaar is hij niet te vertrouwen. Maar het is jouw fout dat jij die dingen vertelt hebt. Ik zou het echt triest vinden als ze hem verwijderen terwijl hij nu niks doet.

Ik snap dat sommigen zeggen dat het je eigen schuld is… Maar, je nam hem in vertrouwen en hij heeft dat vertrouwen beschaamd. En de kans bestaat dat hij het hier niet bij laat. Ik geloof je als je zegt dat het je spijt en hij lijkt mij (op basis van jouw verhaal) het type dat hier geen oren naar heeft. Hij houdt er naar eigen zeggen nu eenmaal van om ruzie te stoken tussen mensen.

Daarom wil ook ik jou helpen. Stuur maar!

Als je je leven echt wilt beteren, sta dan boven hem. En accepteer de maatregelen van jouw acties, dan ben je pas echt beter bezig. :slight_smile:

Ik vind dit ook echt niet kunnen. Die jongen heeft niets misdaan. En er is ook geen sprake van dat hij dat zal gaan doen. Je bent alleen bang voor de consequenties van je eigen acties. Wie zich brand moet op de blaren zitten, en niet een ander.

Mag ik jouw facebook rapporteren?
Ik vind dat jij namelijk erger bezig bent door rare dingen te vertellen over mensen.
Dat hij dat door vertelt, tja, sorry, maar je hebt die dingen vrijwillig vertelt.
Eigen schuld, dikke bult.

Dus je gaat er maar gewoon van uit dat het allemaal klopt? Ik kan ook een verhaal ophangen en zeggen dat er een persoon gerapporteerd moet worden.

Facebook kan tevens ook zien dat er geen bewijs is en dat hij niks fout gedaan heeft. Dus waarschijnlijk heeft het weinig zin. Wel kan iemand die het account heeft van de jongen hem waarschuwen. Een beetje slecht doordacht niet?

Facebook verwijdert geen accounts die geen aanstootgevende inhouden bevatten volgens mij. Hoe vaak die ook gerapporteerd worden.

Anyway, ik vind het je eigen verantwoordelijkheid. Je hebt zelf nare dingen over mensen verteld, en als zij daar op welke manier dan ook achter komen is dat grotendeels je eigen schuld. Ook niet netjes van die jongen, maar ik vind dit geen reden om zijn facebook te reporten.

Ik weet niet wat je gezegd hebt, maar kun je het niet uitleggen aan dat meisje en je excuses aanbieden?

Als jij je account verwijderd hebt, kan hij als het goed is geen naam meer zien bij jullie gesprek van toen. Dus kan hij nooit volledig bewijzen dat jij het bent geweest.