Groot probleem vroegere vriend..=>willen jullie me alsjeblieft helpen?

-

ik wil het best rapporteren hoor!

done C:

heel hard bedankt!

Up

Stuur maar !

Stuur maar door

Sorry maar ik snap niet goed waarom? Jij hebt die dingen gezegd en hij doet verder niks verkeerd. Er is niks waarvoor zijn account verwijderd zou moeten worden

Als je niet meer met hem rondhangt en hem verder ook niet meer spreekt en het gewoon ‘normaal’ is tussen jullie, waarom moet zijn account dan verwijderd worden? Omdat jij bang bent dat hij iets zegt van vroeger? Dat had hij vast allang gedaan als hij dat had gewild, er is nu geen enkele aanleiding voor.

stuur maar! :slightly_smiling_face:

Aan de ene kant heb ik zoiets, stuur maar.
Aan de andere kant, wie zegt dat dit niet gelogen is om wraak te nemen op een exje of whatever? Niet om jou nu negatief neer te zetten, maar het zou een prima wraak-actie zijn eigenlijk :’)

Ik zweer dat het niet gelogen is, ookal kan ik dat niet bewijzen helaas haha. X

Omdat toen hij de printscreens had doorgestuurd naar die vriendin, ook alles normaal tussen ons was. Ik vertrouw hem echt 0 %.

Stuur maar!

Stuut maar

Zit een beetje in dubio

Sorry, maar ik vind jullie allemaal een beetje triest :’) Jullie gaan massaal iemand reporteren op facebook vanwege een verhaaltje op internet. En dan de reden ook nog; die jongen heeft wat gesprekken nog, terwijl zij niet eens meer met hem praat. Heel triest, zo heb ik ook nog wel een stelletje lastpakken die ik graag van facebook geknikkerd zie worden, helpen jullie mij ook allemaal effe?