GROOT PROBLEEM! Please help

Ik heb egt een groot probleem, misschien vinden jullie het niet zo groot probleem, maar jullie kunnen mij vast wel helpen!

Ik ben heel erg lang al verliefd op een jongen, maar we waren gewoon vrienden.
Ik ging met mijn vriendinnen naar het strand en we vroegen hem en zijn vrienden mee. Alleen mijn hartsvriendinnen weten dat ik verliefd op hem ben, verder helemaal niemand. Mijn nichtje ging ook mee (ze is maar 6 weken jonger). Mijn nichtje en mijn crush gingen naast elkaar zitten en wij gingen naar de zee. Toen we terug kwamen zaten ze niet meer op hun handdoeken, dus wij gingen ze zoeken…

We vonden ze zoenend achter een restaurant, nu zijn ze al 2 weken samen.

EN IK BEN NOG STEEDS VERLIEFD OP HEM!!! En ik ben ook nog steeds bevriend met mijn nichtje en ze hangen steeds om elkaar heen en nu zie ik ze dus super vaak zoenend enzo…

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen…

Mygod… sorry hoor maar kende je nichtje hem al voordat jullie naar het strand gingen of pas van het strand?

Mijn nichtje kende hem al, maar ze zei tegen mij dat ze hem niet leuk vond.

Toen ik ze zoenend zag rende ik weg en hebben we een week ruzie gehad, maar ze heeft het weer goed gemaakt.

Dat is echt bllsht, ik vind hem niet leuk en dan maar lekker zoenen?
waar gaat het heen tegenwoordig…
er zijn vast wel meerdere jongens voor je meis, en een jongen die met jan en alleman zoent wil je toch helemaal niet?

Goh, ik vrees dat je er niet al te veel aan kan doen.
Probeer gelukkig voor ze te zijn en zoek je iemand anders.
Succes.

THANX!!!

IK probeer over hem heen te komen, ik denk dat het nog wel eff duurt, maar ik doe mijn best :relieved:

tja, als het echt dus klikt tussen hen en ze nu verliefd op elkaar worden/zijn geworden, dan valt daar niet veel aan te doen,
stel dat jij er alles aan zal doen om er tussen te komen, dan krijg je hoogstwaarschijnlijk iedereen tegen je, dus dat vooral niet doen

ik vrees dat je zelf te laat actie hebt ondernomen, aangezien zij (wat ik er uit opmaak) nu voor elkaar zijn gevallen

misschien iets lullig dat het je nichtje is, maar als zij niet wist dat jij hem zo leuk vond/vind, dan kan zij er ook niks aan doen
en als je van haar zou verwachten dat ze het af zou kappen nu omdat jij het zo erg vindt dat ze samen zijn, ik vind persoonlijk dat je dat van haar niet kan verwachten

en die jongen vindt haar nu dus erg leuk, wie weet ziet hij jou echt enkel als een goede vriendin en je nichtje dus als meer dan dat…

(wil niet negatief doen hoor, maar dit is wat ik er uit opmaak, weet niet wat je verder van reacties kan verwachten hier… ) :slightly_smiling_face:

Van je familie moet je het hebben…
Sorry hoor, maar ik vind het fucking lullig van je nichtje. Ik zou ook echt niet meer met haar praten, totdat het uit is tussen hen. But that’s me. Ik zou niet weten wat jij in zo’n situatie moet doen, maar ik wens je iig succes ermee!

@Lovecontrol:

THNX, maar het is meer hoe ik hem kan vergeten, want ik ga er zo en zo niet tussen komen en we doen leuke dingen met z’n alle, maar het is meer dat mijn nochtje zo lullig deed