Groot probleem met vakantieveilingen -.-

Heey, ik wilde met een vriendin naar walibi halloween maar die tickets zijn vet duur. Dus ik op vakantieveilingen bieden: 2 kaartjes voor 46 euro. Ik was de laatste bieder, maar er stond echt NIKS van je hebt gewonnen gefeliciteerd e.d. en ik keek nog bij ‘mijn veilingen’ en daar stond ook niks. DUs ik dacht gewoon foutje van de site. Dus ik op een volgende voor 2 kaartjes 50 bieden en nu heb ik die ook gewonnen, maar terwijl die bieding nog bezig was zag ik in mijn mail dat ik de eerste dus wel gewonnen had =.=!! echt superdom van mij ik weet het maar ik was gewoon zo ongeduldig moest die kaartjes hebben!!! ik dacht er nog aan om een fake account aan te maken en eroverheen te bieden, maar dat heb ik toch maar niet gedaan.

En nu zit ik dus met 4 kaartjes. Behalve ze doorverkopen via marktplaats ofzo weet ik zelf geen oplossing, weet niet eens of het persoonsgebonden is. Heeft iemand van jullie ervaring met vakantieveilingen en of het misschien retourneer baar is?? of wat er gebeurt als je gewoon niet betaalt? sorry voor het lange verhaal!

Hahaha ik heb dat ook eens meegemaakt. Toen had ik mijn account verwijderd en toen dacht ik ‘ik hoef toch niet te betalen’. Wrong. Ze halen het gewoon van je bankrekening af na een bepaalde tijd + extra kosten omdat je het zelf niet hebt overgemaakt.

Dit ja! Dus je kan ze het beste proberen te verkopen via marktplaats ofzo, want betalen moet je sowieso. Bij vakantieveilingen geld volgensmij sowieso dat wanneer je een veiling hebt gewonnen, je verplicht bent om de gewonnen veiling te betalen.

ik ken wel mensen die erheen wilden. Kan voor je rond vragen. Maar je moet indd gewoon betalen.

Ik denk dat het handig is om eerst te betalen , anders trekken ze het idd zo van je bankrekening af met de extra kosten. En dan weer te verkopen via marktplaats

Heey lieve mensen, bedankt voor de reacties! Ik moet het idd maar gewoon gaan betalen denk ik, maar zo’n stomme fout maak ik nooit meer -.- maar ik heb ook idd op forums gelezen dat het anders via automatische incasso gaat en als dat niet lukt halen ze zelfs incassoburo’s e.d. erbij, nou dan ben ik liever 50 euro kwijt.

In de algemene voorwaarden staat dat doorverkopen strikt verboden is, maar als ik de e-tickets bekijk lijkt het er niet op dat het echt persoonsgebonden is. Het zijn gewoon 2 e-tickets met een barcode.

@backtobasics dat zou wel fijn zijn! kan je misschien informeren hoeveel zij voor 2 kaartjes over hebben? Ik heb er zelf dus 50 + 5 euro administratiekosten voor betaald maar ik wil best wel onder de prijs gaan zitten anders verschilt het bijna niks met als je het zelf bij walibi koopt; ben allang blij als ik van deze kaartjes afkom xD

^dankjewel voor het nazoeken :slightly_smiling_face: ik denk idd dat ik ze gewoon ga doorverkopen!
Ja het was echt super raar, ik dacht YES heb het latste bod, stond er gewoon: VEILING GESLOTEN. verder niks. nou dan dnek je ook ik zal wel overboden zijn, of gewoon een foutje van de site… lekker onduidelijk.
Maarja tis mn eigen schuld, ik had de FAQ maar ff van te voren moeten lezen ofzo maar ik wilde die kaartjes gewoon zo graag hebben dat ik hersenloos ben gaan bieden :stuck_out_tongue:

Hier is het al bestaande topic over Vakantieveilingen voor bedoeld.
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/vakantieveilingen.nl-201932.0.html
Volgende keer graag eerst de zoekfunctie gebruiken.

Ja, een topic van meer dan een jaar geleden… er is tegenwoordig toch overal al een topic voor.

Laatste reactie was een paar weken geleden. :wink:
En als we allemaal zo zouden denken, zouden we ieder topic wat een dag oud of ouder is moeten sluiten.
Dat topic is er voor bedoeld, daar verwijs ik je dan ook naartoe.
Dit topic zal spoedig gesloten worden.

Ik denk dat je het Vakantieveilingen topic wel kan uppen inderdaad! Slotje.