Heey, ik wilde met een vriendin naar walibi halloween maar die tickets zijn vet duur. Dus ik op vakantieveilingen bieden: 2 kaartjes voor 46 euro. Ik was de laatste bieder, maar er stond echt NIKS van je hebt gewonnen gefeliciteerd e.d. en ik keek nog bij ‘mijn veilingen’ en daar stond ook niks. DUs ik dacht gewoon foutje van de site. Dus ik op een volgende voor 2 kaartjes 50 bieden en nu heb ik die ook gewonnen, maar terwijl die bieding nog bezig was zag ik in mijn mail dat ik de eerste dus wel gewonnen had =.=!! echt superdom van mij ik weet het maar ik was gewoon zo ongeduldig moest die kaartjes hebben!!! ik dacht er nog aan om een fake account aan te maken en eroverheen te bieden, maar dat heb ik toch maar niet gedaan.
En nu zit ik dus met 4 kaartjes. Behalve ze doorverkopen via marktplaats ofzo weet ik zelf geen oplossing, weet niet eens of het persoonsgebonden is. Heeft iemand van jullie ervaring met vakantieveilingen en of het misschien retourneer baar is?? of wat er gebeurt als je gewoon niet betaalt? sorry voor het lange verhaal!