Groot Probleem met instalatie sims 3!!

Ik zit al een tijdje te klote met de sims 3… me pa heeft vaak gedownload met zo’n crack enz enz. kon het elke keer wel instaleren maar toen wou ik wereldavondturen erbij zetten en dan moest je wat van de ene map naar de andere doen ofzo, bij dat ging het elke keer fout… dus heb vandaag alle sims 3 spellen gekocht in de winkel… nou wou ik het dus gaan instaleren en hij las die cd niet, toen ben ik naar ‘deze computer’ gegaan en heb het via die setup geprobeerd, toen dacht ik ey het lukt nu wel,… maar niet dus. ik kreeg een bericht in me scherm wat ongeveer lijkt op dit: Er is al een versie: 1.55.2.30 geinstaleerd op de computer verwijder die eerst om verder te kunnen gaan.
Ik heb me hele computer doorzocht en kan niks vinden wat te maken heeft met de sims 3, ik weet me geen raad meer. kan nu alleen nog me hele computer leegmaken, er staat toch niets boeiends op dus dat kan ook maar ik wordt er echt ziek van was vandaag 160 euro kwijt aan sims spellen en nu doet ie het gewoon niet…denk dat het ook komt doordat ik eerdere gedownloade versies heb geprobeerd en daardoor toch nog wat op me computer zit maar kan niks vinden… Kan iemand mij helpen, wie heeft dit ook gehad? want ikweet het echt niet meer. en wil gewoon weer kunnen simse…
DUsse dringend help nodig:(
x

dat heb ik bij university life … ookal betaal ik ervoor !

upje voor mezelf…:frowning_face:

Uhh ik had daar een programmaatje voor … ben alleen de naam vergeten -.-’ maar die verwijdert echt alles ook wat je niet kunt zien zeg maar.

en er is een algemeen topic voor sims vragen

Er is een algemeen sims topic :slightly_smiling_face: