Heey!
Wat gaan jullie allemaal doen?
Feest/famillie/iets anders?
Met dresscode? Wat doe je aan?
Ik zelf ga naar the Ballroom, in de zeelandhallen… Als iemand dat kent !
Tell me!
Kus
Heey!
Wat gaan jullie allemaal doen?
Feest/famillie/iets anders?
Met dresscode? Wat doe je aan?
Ik zelf ga naar the Ballroom, in de zeelandhallen… Als iemand dat kent !
Tell me!
Kus
haha ehh ik ben dan in thailand! dus geen idee.
vier het dus gewoon met familie
Ik vier het gewoon met me familie thuis
Nu al over 2009 bezig ?
Waarschijnlijk met vriendinnen.
Waarschijnlijk weer met familie in een restaurant… en dan saai wachten tot het 12 uur is en dan amsterdam in
Parijs, en 1 januari in Disneyland Parijs. ^^
O waar ga je naar Thailand? Ik ben 2x naar Thailand geweest, ook 1 keer in kerstvakantie. Zo lekker warm! ^^
Ik weet nog niet wat ik precies ga doen, ik zorg iig dat ik bij mn familie wég ben.
oke, dit klinkt raar.
ik ga waarschijnlijk naar mn vriendje,
en dan blijf ik daar slapen.
of ik blijf tot 12uur thuis,
en dan ga ik naar hem toe.
ik moet het nog even regelen…
phuket
met 10 vriendinnen naar een restaurant
en na middernacht ons uitleven in een nachtclub!
Van 30 decemer tot en met 01 januari naar DISNEYLANDDDD Hotel New York!!! Woohoo! Met mn vriendje en nog 2 vrienden!! Zo verschrikkelijk veel zin innnn!
Gewoon met familie.
op n boot, all in…
weet niet of er een dresscode is, zal k maar ff checke dan haha
xx
O daar ben ik vorig jaar geweest! Erg leuk! Alvast veel plezier.
(De massages daar zijn een aanrader! )
we vieren het altijd met de meeste van onze familie in edam(waar de helft van me familie woont)dan gaat me vader weer oliebolen bakken en ga ik met me nicht kletsen en een gezelschap spelen spelen ofzeu tewijl me broertjes met me neefje spelen en zitten de volwasenen bij de televisie op de bank en op stoelen zitten te praten.Oja en soms kijken we dan ook nog een film:)of gaan ik en me nicht samen iets met me broertje en haar broertje doen.en als het 12 uur word gaan we vuurwerk afsteken(meestal alleen maar sterretjes:P)als het ong 2 uur is,gaat iedereen weer naar huis en blijven wij in dat huis van me opa en oma logeren(netzoals altijd als we er zijn)en de volgende morgen eten ik en me broertjes nog stiekem de laatste oliebollen op…hahaxD
(maar me nicht gaat warrsch. deze keer naar voldam om daarsamen met er vriendinnen feest tevieren…dus blijf ik alleen achtermet me broertjes,)
Vuurwerkverkopen, en daarna zuipennn en feesten
Eerst even met familie.
Dan in de stad met lieve vriendinnen <3
gewoon met men vriendinnen eerst thuis tot 12 uur, dan maken we een rondje door het dorp en dan gaan we uit =]
met de hele familie bij iemand zitten -.-
lekker hapjes enzo!
me ma maakt altijd olliebollen (wat ik dus niet lust)
00.00 vuurwerk+ met buren praten jwt
daarna weer ff binnen zitten,
en dan naar huis.
saai he
het word denk ik met vriendinnen de stad in! haha