Groot leeftijdsverschil en grote afstand

-

Als jullie elkaar zien zitten, dan zie ik het probleem niet?
Ga er gewoon voor, en geniet ervan zo lang het duurt toch :grinning:

Ik heb trouwens een leeftijdsverschil van 10 jaar, en hij woont in een ander land.

-

Ikzelf ben 16, binnen een 2tal maanden 17.
En als je elkaar echt graag ziet, dan kan je dat wel volhouden,
en dat maakt de periodes en momenten dat je wel samen bent zoveel mooier :slightly_smiling_face:.

Ik vind 17 en 24 op zich nog wel meevallen, het ergste - voor jou - is natuurlijk de afstand. Ik zou het zelf echt niet trekken als mijn vriend zo ver weg zou wonen! Natuurlijk is een relatie op een grote afstand wel mogelijk, maar het is natuurlijk wel super lastig. Ik zou er nog eens goed over nadenken, maar als je echt van hem houd, kun je er natuurlijk wel voor gaan.

Wij schelen 20 jaar, hij komt uit België. Maar we wonen ondertussen samen. Dus nergens meer last van!

Echte liefde houd niks tegen

Absoluut!

hey meid,
ik zit ongeveer ook al zo’n 5 maanden in zo’n gelijke situatie…Ik ben 19, hij 29…ik woon in nijmegen, hij in rotterdam. Ik heb er gisteren een punt achter gezet(Niet dat we iets hadden),maar ik kon er niet meer tegen dat ik hem al zo lang niet meer gezien had(ik weet ook niet of hij mij leuk vond)…ik houd echt zielsveel van hem, hij zal echter niet weten hoe erg ik van hem heb gehouden. Ik heb nu liefdesverdriet…(mijn eigen schuld,maar ik kon t gewoon niet meer aan) Ik vertel dit zodat jij een goede keuze maakt.Liefde kan alles overwinnen! de afstand en het leeftijdsverschil. Doe mij absoluut niet na en geloof erin…ik hoop dat het echt iets wordt tussen jou en diegene:)