grooot probleem

hoi ik heb echt dringend advies nodig want ik zit echt in een mess :frowning_face:
Het is een beetje een lang verhaal dus ik zal het zo kort mogelijk vertellen. Er is een jongen C, die ik al langer ken en vrienden mee was…Een paar weken geleden kwam hij met een vriendin bij mij avonds chillen en ik zei dat ze beiden mochten blijven slapen. De vriendin ging plotseling naar huis maar de jongen bleef. Ik heb hem toen laten slapen op een matras maar de volgende ochtend werd ik wakker met hem in mn bed 0.0 ik was dus vreselijk shocked en wist niet meer wat ik moest denken. intussen was er ook een jongen L, die mij leuk vond en ik ook. We hebben sinds kort iets met elkaar gekregen. Met C had ik gewoon goed contact maar gisteren kreeg ik opeens een bericht van hem waarin hij mij uitschold en zei dat ik met hem speelde…wat moet ik nu hiermee?:frowning_face:

Ik snap er hélemaal niks van, wat een onsamenhangend verhaal.

hoi ik heb echt dringend advies nodig want ik zit echt in een mess :frowning_face: Het is een beetje een lang verhaal dus ik zal het zo kort mogelijk vertellen. Er is een jongen C, die ik al langer ken en vrienden mee was…Een paar weken geleden kwam hij met een vriendin bij mij avonds chillen en ik zei dat ze beiden mochten blijven slapen. De vriendin ging plotseling naar huis maar de jongen bleef. Ik heb hem toen laten slapen op een matras maar de volgende ochtend werd ik wakker met hem in mn bed 0.0
Hoeveel drugs had je op? Nee serieus misschien is die gewoon bij je komen liggen, wat denk je dan, dat hij je heeft geneukt zonder je dat hebt gemerkt ofzo?

ik was dus vreselijk shocked en wist niet meer wat ik moest denken. intussen was er ook een jongen L, die mij leuk vond en ik ook. We hebben sinds kort iets met elkaar gekregen. Met C had ik gewoon goed contact maar gisteren kreeg ik opeens een bericht van hem waarin hij mij uitschold en zei dat ik met hem speelde…wat moet ik nu hiermee?:frowning_face:

Waar is het gedeelte waarin je ons verteld of je dat ook werkelijk hebt gedaan?

Negeer die andere jongen gewoon, lekker boeiend dat hij jou een bericht stuurt. Je hebt nu toch een vriend?

Wat? Van wie heb je nou dat bericht gehad? Van C of L ?

Kies er een en wees eerlijk daarover tegen de ander.

Ga gewoon leuke dingen doen met je vriendje en laat die C stikken. End of story.

Weird story. Ik zal aan C duidelijk maken dat je een relatie hebt met L. Daarnaast zal ik C vragen wtf hij deed in jou bed.

dit.