groningse billenfotograaf word niet vervolgd

http://www.volkskrant.nl/…graaf_wordt_niet_vervolgd
----------------------------------------

GRONINGEN -
De 24-jarige man uit het Groningse Winsum die stiekem billen van jonge vrouwen fotografeerde en op internet zette, wordt niet strafrechtelijk vervolgd. Dat maakte het Openbaar Ministerie (OM) donderdag bekend. Volgens een zegsvrouw heeft de man strafrechtelijk gezien geen enkele wet overtreden.
In totaal hebben drie vrouwen aangifte gedaan tegen de man. De vrouwen herkenden zich in de foto’s en filmpjes die van hun achterwerk op internet waren gezet. De politie kwam de verdachte in juli van dit jaar op het spoor naar aanleiding van meerdere berichten met foto’s over de praktijken van de billenfotograaf op Geenstijl.nl. De man maakte de foto’s in Groningen en Assen.
----------------------------------------

ik vind het toch echt te belachelijk voor woorden. filmpjes van billen van mensen die er niet om vragen op internet zetten vind ik echt niet kunnen
Wat vinden jullie ervan?

Ik vind het ook niet kunnen.
Dat ze hem dan een boete opleggen of zo (tegenover die vrouwen dan).

Sorry hoor, maar hoé ziek wil je zijn?!?
O.o

eigenlijk is het wel grappig, ik bedoel:

op het nieuws zie je soms artikelen over dat mensen te dik zijn, en dan komen er mensen in beeld die ook werkelijk een overkill hebben aan vet, maar dan zie je hun hoofden niet zeg maar.

is dat hier dan wel aan de orde?

Herken je je eigen billen xD hahahaha

Maar ok nou ja het zijn je billen maar als hij je borsten op internet zet is het anders maar dit vind ik niet normaal maar vind dit ook niet strafbaar…

hahahaha echt he :stuck_out_tongue:

Het is echt freaky, en ik zou het zelf ook niet echt willen maar om daar nou zo een grote straf voor te geven? Ik bedoel, je staat wel vaker op mensen hun fotos (op de achtergrond) met je kont xD

bij sommigen wel.
http://www.youtube.com/watch?v=kl18MURqfpI

Het is opzich wel asociaal.
Maarja, als er een foto van jou van de achterkant erop staat, staan toch ook je billen erop.

toen ik in amerika was ging ik ook dikke mensen fotograferen:’]

Een collega van mij is ook gefotografeerd door die meneer.

wat raar dat ie dan geen straf krijgt… blijkbaar mag je in Nederland zulke dingen doen? Vaaaaaaag… :crazy_face:

ik ben kennelijk de enige die het niet raar vind dattie niet word vervolgd. ikbedoel, je hoofd staat toch niet op die foto? wie weet nou dat dat jou kont is behalve jezelf, en zoiezo, wie gaat er naar die site om te kijken of zijn of haar kont erop staat? 0.o
boeieeh.

oooh, wtf hij sloeg ze op hun kont en hij fotograveerde onder rokjes?
dan ist wel raar. :open_mouth:

Best vaag dat hij niet vervolgd wordt, maar goed, andere mensen herkennen je (neem ik aan) toch niet aan je kont. Ik snap trouwens ook niet dat ze zichzelf herkend hebben.