Ik ga in de zomer met mijn vriend een midweekje naar groningen toe, leuk hotel in de stad. Maar nu, wat is er allemaal te doen in groningen. Misschien dat jullie wel is in groningen zijn geweest, en daar dingen hebben gedaan? Tips? Want we willen natuurlijk wel leuke dingen doen, (Op shoppen na).
winkelen? :'D verder heb ik geen idee kom daar vrijwel never.
Ik vind terrasjes pakken in Groningen heerlijk! Je kunt ook kijken of er tegen die tijd een leuke artiest optreed in de Oosterpoort, je kunt naar musea… er is genoeg te doen
Musea? Wat voor musea zit daar dan? En er is genoeg te doen, als je het weet ja, misschien heb je iets op een rijtje wat er te doen is? (:
Groninger museum, die zit gelijk tegenover het station. Bourtange heb je nog, het Nederlands strip museum etc etc (: oh en de Ikea natuurlijk! Kun je goed ontbijten haha
Je kunt er goed winkelen (leuke kleine winkeltjes maar ook h&m enz.), leuke terasjes en cafe’s, concerten in Vera, Simplon, of de Oosterpoort? Verder ook musea en veel oude gebouwen. Er is vaak ook wel wat te doen op de grote markt of in het noorderplantsoen
veel plezier!
Als het mooi weer is kun je lekker chillen in het Noorderplantsoen. En anders is er 's avonds altijd wel iets in de Oosterpoort, Vero of de Simplon. Ik hou van Groningen =)
Simplon is leuk!
Borrelen bij de Drie Gezusters, shoppen, stripmuseum, Groningermuseum, zwemmen/klimmen/schaatsen/karten in Kardinge, Martini toren beklimmen, rondvaartboot… Genoeg te doen hoor
- Musea (Groninger museum, stripmuseum enz)
- Noorderplantsoen (Hier kun je lekker zitten in het zonnetje bij de vijvers)
- Martinitoren
- Kardinge (Zwemmen, karten, schaatsen, skaten, skeeleren, tennissen, squashen en eten)
- Rondvaart door de grachten
- Zeehondencrèche in Pieterburen
- Bourtange (Oude vestingstad)
- Nationaal park Lauwersmeer
- Shoppen (In de binnenstad of in het winkelcentrum in bijvoorbeeld Paddepoel)
- Uitgaan (Kokomo, Drie Gezusters enz)
- Boerengolf spelen
- Zwemmen in zwembaden
- Hoornsemeer (Hier kun je in de zomer lekker zitten aan het water, zwemmen, waterskiën en lekker eten)
En volgens mij is er in de zomer ook het Noorderzon festival