Groningen of Nijmegen?

Hello,

Ik wil iets met economie gaan studeren. En de opleiding die mij leuk lijkt is zowel in groningen als nijmegen. Heeft iemand enig idee waar het leuker studeren is?? Ik vind een leuke studentenstad erg belangrijk. Dus welke van de 2 is leuker???

Mij persoonlijk lijkt Nijmegen leuker (en daar ga ik dan ook heen). Kleinschaliger, alles dus dicht bij elkaar, gezellige sfeer, leuke binnenstad, leuke mensen. De keren dat ik in Groningen was vond ik het ook wel gezellig, maar ik weet niet… Ik had trouwens wel het idee dat daar veeel meer studenten waren, maar dat kan ook aan mij liggen haha. Denk dat het echt heel persoonlijk is, maar ik zou voor Nijmegen gaan! Ook trouwens omdat het een stuk centraler ligt en dat vind ik fijner :slightly_smiling_face:

Als je als Niet-Groningse naar Groningen gaat lijkt me dat niet zo leuk als dat je naar Nijmegen gaat. Ik woon trouwens in Nijmegen, zoals watashi al zegt, prima stad

Ik ben idd niet gronings. En weten jullie ook hoe het met de studentenvereningingen in Nijmegen zit?? zijn die een beetje actief??

Van hoe ik het daar hoor, ja! Mijn broer heeft echt veel leuke dingen gedaan daarmee en ook het meisje waarmee ik had meegelopen etc, vertelde er heel enthousiast over. Ligt ook wel aan je studie denk ik, maar volgens mij zit dat wel goed hoor :slightly_smiling_face:

Mag hier: http://forum.girlscene.nl/forum/school/waar-studeer-jij-en-hoe-vind-je-het-273747.0.html