grof gebreide shawl(??)

weet iemand waar je goedkoop een grof gebreide shawl kan krijgen? ( ik woon in leeuwarden voor als je daar ook woont en in de stad een winkel kent )

Zelf breien?
Waarom wil je nu trouwens een sjaal, het wordt zomer?

xd hoebedoel je zomer , kijk het weer … weet niet,

Lekker met 25 graden :grinning:.

zomer? volgens mij word het over 2 maandjes zomer, en hier waar ik woon is het vandaag de hele dag heerlijk lente weer geweest hoor :’) gelijk een sjaal aanschaffen omdat het een weekje regent?

ot : volgens mij verkopen ze geen sjaals meer, alles is ingeruild voor bikini’s.

uhm zomer betekend warm?
dat heeft nietzoveel met het weer te maken , dat is gewoon zo.
het word eerder zomer dan winter hoor, weet niet?

@ shanonx

ik wist niet dat een sjaal tegen regen hielp , hihi.

daarom snap ik ook niet waarom ze een sjaal wil, het is namelijk niet echt koud, alleen veel regen :’)

bij ons in friesland ( vindt ik ) is het wel koud

vind ik *
maar het wordt nog steeds zomer.

Het is nu nog koud maar het wordt echt nog wel warmer hoor (:
Koop gewoon een leuke zomersjaal zou ik zeggen haha!

jep. en niet eerst winter.

Kijk gewoon even bij H&M.

of bij hema ofzo
ik heb ook elke dag nog een sjaal om en dan niet alleen van die kleine sjaaltjes zeg maar

Wat maakt het nou uit of het zomer en dus warm weer wordt? Je kunt toch ook nu op zoek zijn naar een shawl voor in de herfst/winter.
Anyway, probeer eens bij American Apparel?

Ik denk niet dat ze het nu verkopen. De winkels werken met seizoenen.

idd. In Spanje sneeuwde het vorige week nog. Mogen de mensen daar ook niet met een sjaal lopen omdat het bijna zomer is?

Haha, wat maakt het nou uit wat voor weer het is, ze vraagt alleen waar ze zo’n sjaal kan halen. Maar sorry ik zou het niet weten, ik denk dat ze ze inderdaad misschien wel hebben bij American Apparel ja! Oja, en soms in de H&M sale, daar heb ik mijn circle scarf ook van, moet je alleen wel vroeg opstaan.

Als zij een sjaal wil dan mag ze die toch gewoon kopen :open_mouth: Ze vraagt of jullie misschien weten waar je er nog 1 kan kopen, en ik denk dat ze zelf ook wel weet dat het zomer wordt haha.

Vraag of je oma er 1 wil breien :stuck_out_tongue:

Ik denk niet dat er op het moment veel gebreide sjaals in de winkels liggen, hallo het wordt zomer! Je kunt het wel op de online shop van H&M proberen in de sale?