Groezrock festival

23/24 april 2010

http://94.100.121.186/906750001-906800000/906762501-906762600/906762519_5_jxKB.jpeg

vrijdag: 40 euro
zaterdag: 58 euro
combi: 78 euro
camping: 12 euro

who’s going?:face_with_raised_eyebrow:

Ik waarschijnlijk zaterdag! :slightly_smiling_face:

ik ga voor: Zebrahead, SUM 41, AFI, pennywise, … :grinning:

wow, ik ken dus serieus niemand van de line-up

Ik ga, combiticket, en dan vooral voor parkway drive<3
(en soty, sum41, afi , born from pain, oh sleeper etc.)

Dance Gavin Dance! <3
Ik ga alle 2 de dagen, ookal vond ik de line up van vorig jaar stukken beter. =]

ik zit nog te twijfelen. Wil met vrienden mee, maar ik moet denk ik op de vrijdag nog naar school in groningen, dus dan ga ik t nooit redden op tijd in belgie te zijn haha.
Ik zou vooral gaan voor Bad Religion (liefde!), zebrahead, sum 41, strike anywhere en MC lars. En op vrijdag voor Face to Face, Saves the day en Glassjaw.

Ja ik ga <3 geweldige line-up!
Vooral voor H2O, Parkway Drive, Hatebreed, Agnostic Front, Stick to Your Guns en The Aggrolites ga ik :grinning:.

Whahahah SUM41? :'3

Ik las laatst ook al ergens Blink182, alle jaren 90/begin 2000 poppunk graven worden opengemaakt :'3

oei blink is volgens mij al meer dan een jaar weer bij elkaar. Moet zeggen dat ik al die ‘nieuwe’ bands ook helemaal niet zo zie zitten, luister liever naar mn “jeugdcd’s” uit die jaren 90/begin 2000 hehe. Maar blink182 had van mij wel weg gemogen, wat een k*tband. Het enige positieve vond ik de roze fenderbass van hoppes… ik quote mn basslerares: schrijf m maar een brief dat hij m aan jou geeft, hijzelf kan er toch niet fatsoenlijk op spelen.

Aanwezig!

Story Of The Year, Parkway Drive, Dance Gavin Dance, Asking Alexandria, Sum41, AFI, Hatebreed, Glassjaw, Haste The Day, Young Guns, A Skylit Drive & Alesana.

Hell yeah, ik ben zo blij met de line-up.

Natuurlijk zijn er nog wel meer chille bands die ik graag wil zien, maar dit zijn toch wel de bands waar ik zeker bij ben. :slightly_smiling_face:

Nog 'n tof festival in Duitsland, wat Groezrock gangers vast ook wel waarderen:
http://www.withfullforce.de/index.php

Ook harde line-up (Y).