Groepsorder H&M naar België

Hallo!
Nou,ik (en ik wed een paar andere Belgische meiden) zou heel graag een paar spullen bestellen op de webshop van de H&M,maar deze verzendt niet naar België.
Dus ik dacht,misschien konden we een groepsorder organiseren voor ong. 4/5 belgische meiden,en dan een betrouwbaar iemand in Nederland die ons onze spullen zou kunnen versturen?
Dankuwel

ik kom niet uit belgië, maar toch maar een up (:

Ik wil jullie spullen best verzenden vanuit NL… :stuck_out_tongue:

Dat zou lief zijn :slightly_smiling_face:
Nu nog even zien of er nog andere mensen willen meebestellen :wink:

OH OH ik doe mee!!!

haha, goed initiatief!

woon zelf in NL, lang leve de webshop =D

haha ik woon in nederland dus heb ik niet nodig,
maar ik heb best wel haat aan die webshop, voordat je het krijgt duurt echt lang, de winkel is veeeel leuker!
webshop is alleen handig als het is uitverkocht in de winkel:)

Ik woon in nederland, dus ik kan gewoon bestellen. Wil goed dat je een groepsorder wilt doen zodat ook belgïschie dames iets kunnen bestellen

Danku, en Elril,jij komt erbij dan :slightly_smiling_face:
En het is inderdaad best stom dat de webshop niet verzendt naar België,want
wat er op de webshop staat heb je niet in de meeste winkels van België,ofwel heel laat.

handig upje voor jullie (kom zelf uit nl.)
alleen misschien handig om aan te denken dat er vaak spullen zijn met verschillende leverdata

Ik ga morgen wss weer een bestelling doen. Van mij mogen jullie meebestellen. Maar liever niet meer dan 2 á 3! Anders wordt het zo’n gedoe met verzenden.

En ook op een voorwaarde btw: vooraf betalen! Ik ga niemand voorschieten… Als een van jullie mee wil bestellen moet je maar even noten. Ik ben van plan om vroeg te bestellen, zodat er ook nog leuke dingen in de sale zijn in mijn maat.

upje :slightly_smiling_face:

Je moet me maar even noten als jullie wat mensen gevonden hebben, dan zien we dan wel weer hoe we dat doen :wink: