Groepsbestelling Asos vanavond

je kan ook gewoon normale verzendkosten van 6 pond maar dan heb je het niet voor de kerst

JAAA !!! IK WIL MEEDOEN…
niet voor heel veel, maar ik wil t dan wel voor kerst hebben, enne hoe maak ik een printscreen ??
ik snap sowieso niet dat je een printscreen wilt, gewoon een lijstje wat je wilt hebben is toch goed ??
xxx Kiki, note me anders maar eventjes !

een printscreen is een kopie van je bankafschrift zodat ik weet dat je het hebt overgemaakt. Dit vraag ik omdat niet elke bank het meteen afschrijft.
In je mailtje graag je bestelling en het artikelnummer plus maat en kleur

voor vragen mag je mij altijd noten :wink:

heeii !!
ik wilde echt heel graag een paar dingetjes hebben, maar wat ik het liefste wilde hebben ze niet meer, en de rest kan ik ook wel in nederland kopen, alleen iets duurder, mja, ehmm, sorry dus, en heel veel succes met bestellen !
x

Geeft niet ik hoop voor jou dat je de spulletjes die je heel graag wil nog kan vinden :wink:

up

Maar als je het nog van jou naar mij moet versturen ben ik juist duurder uit dan gewoon via asos.com … toch? Want ik hoef het niet perse voor kerst eigenlijk.

Nee ik vraag aan elke besteller 1.50 dus dat maakt niet veel uit. Stel je wil echt iets wat alleen in een pakket past ben je wel duurder uit

hoe doe je dat dan met terugbrengen als het niet past?

retourneren mag maar is voor eigen kosten

okee, maar dan moet dat eerst naar jou terug gestuurd worden neem ik aan? :slightly_smiling_face:

heel handig voor mensen die geen creditcard hebben!

Ja het moet eerst naar mij gestuurd worden

Up

Up
up

ik zal even kijken of er leuke dingen voor mij op staan

Oke is goed

oe ik zie dit net pas, en heb misschien wel interesse.
als je nog ff kunt wachten?

ja ik laat hem tot half10 doorlopen

oke ik ben nu ff aan 't rondneuzen

Ze hebben leuke spulletjes, alleen soms wel wat minder voor mijn portomenee haha vooral in de sale