Groepsbestelling Asos vanavond

Hi meisjes,

Ik ga vanavond bij Asos.com bestellen. De verzendkosten van asos naar mij zijn 1.50
De verzendkosten in nederland zijn vanaf 2,75 verzend en pakkosten tot 6,75 voor een pakket

Je kunt mailen tot 9 uur vanavond. Half elf wil ik alle printscreens binnen hebben.
Voor vragen moet je mij mailen

sweet-vpe@hotmail.com

:expressionless: ?

Uhhh . . . :bored:

O ja en het is mogelijk je bestelling in groningen op te halen dan bespaar je dus verzendkosten in NL.

dus dat wij bij jou dingen van asos kunnen bestellen zodat de verzendkosten niet zo hoog zijn?
heel aardig, maar ik ben aan het sparen :wink:

Hebben jullie hier nooit besteltopics van webshops. Oh sorry :astonished:

:yawning_face:

Je bedoelt dus dat iedereen die wil bestellen, dat via jou kan doen? Waardoor ze goedkoper uitkomen?

En dan in Groningen eventueel kunnen halen?

Ja dat bedoel ik met een besteltopic voor deze webshop. Heb dat al vaker gedaan via ellegirl.
Door met een groepje te bestellen bespaar je verzendkosten waardoor je goedkoper uit bent. En alles is voor de kerst in nederland

Ik snap het concept :stuck_out_tongue: Maar het was verwarrend want hier noemen ze dat meestal ‘groepbestelling’ (ipv. besteltopic)

Leuk idee, maar moet je een dagje wachten met bestellen, zodat er meer mensen mee kunnen bestellen :slightly_smiling_face: >

oke sorry voor de verwarrende titel kan die geedit worden?

Up!

eigelyk wel een goed idee (:
maar ik mag niks bestellen van myn ouders :’(

dat snap ik ook wel van je ouders!

maar het is echt zo dom !
iedereen mag het, maar ik weer niet…

Maar hoe ga je dat doen met geld overschrijven :O?
Ik vind het wel een leuk idee.

hoe duur zijn de verzendkosten normaal dan (van asos) naar nl?

volgens mij 6 euro of zo.
Priority is 12. (dan komt ie binnen 2 dagen)

Dus niet superduur.

ik doe priorioty en dat is 13 euro op de site staat in ponden aangegeven. Anders is het er niet voor de kerst

Als je mij je bestelling mailt artikelnummer kleur maat plus linkje dan reken ik het uit en verzoek ik het over te maken en een printscreen te mailen

De afzetters hebben de verzendkosten opgehoogd voor de kerst? xD
want normaal doet de normale bezorging er toch tot 5 werk dagen over? of ben ik zo scheel :smirk: