Groepsapp voor motivatie

Heey girls,

Ik had een ideetje. Ik zou namelijk graag met een aantal meiden een Whatsapp groep willen beginnen. Hierin bespreken we bijvoorbeeld welke workout we hebben gedaan of wat voor een gezonde dingen we hebben gegeten. Maar natuurlijk ook voor motivatie als iemand er geen zin in heeft.

Wil er iemand mee doen? Stuur me maar een berichtje. Er zijn al 2 meiden die mee willen doen!

Liefs :flushed:

ikkeeeee :0:)

Jaa o:)

Ik wil ook wel :upside_down_face: stuur je even een berichtje

Leuk, ik bericht je!

Jaaaa, ik wil graag meedoen :upside_down_face:

Is dit groepje er al/een beetje actief? Ik kan echter motivatie gebruiken namelijk :cold_sweat:

Ik zou er ook wel bij willen! Ik ben redelijk gemotiveerd maar in mijn dagelijks leven niemand om mij extra te motiveren.

Ik wil ook graag! :’)
Ben al aardig bezig om het sporten weer op te pakken, maar elkaar wat extra steun en motivatie bieden is natuurlijk nooit verkeerd.

Aangezien er niet echt reactie op komt, ga ik mijn eigen groepsapp maar aanmaken :slightly_smiling_face: Als er nog ladies interesse hebben, note me even je nr dan moet het goed komen :upside_down_face:

OMG heel graag! heb bijna deze hele site afgezocht voor zoiets!

Is dit echt voor fitness of ook voor bijvoorbeeld skeeleren? Kortom, is het voor alle soorten sport? Want daar kan ik ook wel wat hulp bij gebruiken om van de bank af te komen.

@ilserxx, als je me je nr note voeg ik je toe :slightly_smiling_face:

@Soepstengel, wat mij betreft is het motivatie voor een gezonder leven, dus bewegen, gezond eten en inderdaad die motivatie om van de bank aftellen komen :wink:. Note me gerust a ls je interesse hebt :slightly_smiling_face:

Is er een actieve groep?

Ik heb ook enorm veel interesse! Iemand die een actieve groep heeft die me een note kan sturen? :slightly_smiling_face:

Ice;
Ik heb je een note gestuurd aangezien de TO niet meer reageert… :’)

Ik heb interesse!

Ik heb ook interesse! Kan zelf de motivatie niet vinden, misschien dat door zo’n groepsapp ik wel de motivatie vind (:

misschien moet iemand anders maar een groepje aanmaken? ;p

^Die is allang aangemaakt, door Ice.