Hi,
De afgelopen 2,5 jaar ben ik eigenlijk alleen maar bezig geweest met mijn vriend, en heb ik mijn vriendschappen een beetje laten verwateren. Ik ben op het moment nog steeds supergelukkig met mijn vriend maar ik mis nu toch ook echt weer vrienden om mij heen omdat ik wel een heel sociaal iemand ben die het ook leuk vind om met mensen te praten en met mensen erop uit te gaan. Het punt is dat de vrienden die ik had, ookal weer op een ander punt in hun leven zijn en weer andere vrienden hebben gemaakt en groepjes, die hele andere dingen leuk vinden dan ik. Daar pas ik niet echt bij vind ik. Dus ik dacht dat het beter zou zijn om nieuwe vrienden te maken. En ik hoorde van iemand dat er websites zijn waar je je op kan geven voor groepsactiviteiten met andere onbekenden en dat leek mij heel gaaf. Nu weet ik alleen niet welke sites dat zijn. Ik had namelijk al een beetje gegoogled maar kon het niet echt vinden.
Ik hoop dat jullie het misschien weten !
Klinkt leuk! Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Mocht je iets meer weten, let me know Ik kan er namelijk ook niet echt iets over vinden…
www.meetup.com is zo’n site, maar volgensmij zijn de mensen die daar aan meedoen wel rond de 30/40 jaar. Ben wel benieuwd of er ook een site is voor wat jongere mensen, lijkt me leuk!