Groep Jongens Terugpakken

Hoi lieve (denk ik) mensen,

Vanmiddag (nu) was ik met 2 vriendinnen aan het chillen… Wij zijn lekker eten (pasta enzo) aan het maken, als er opeens heel aandringend wordt aangebeld. Vervolgens kijken wij wie er zijn, en we zien een groep jongens van onze school. Je moet weten dat deze jongens een beetje macho zijn, zich veel te stoer voelen etc.

Wij deden open, omdat ze anders op onze fietsen gingen plassen :flushed:
Ze rennen mijn huis binnen, en gaan op de piano spelen, in de keuken alle kasten open trekken, op mijn voetbal tafel zitten, zwaarden van mijn broertje slopen…
Ze wilden ook naar mijn kamer gaan, maar dat heb ik kunnen tegengehouden.Ik ga met vriendin 1: Anne, naar buiten in de achtertuin om mijn konijn eten te geven, waarna ze ons buitensluiten. Gelukkig kan vriendin 2: Isabelle, ons redden, en we kunnen weer naar binnen :bowing_man: . Toen we vervolgens de jongens naar buiten wilden jagen, gingen ze op onze zadels spugen… Wij pakken glazen en gooien water op hen, waarna ze eindelijk (na ze een halfuur nat te moeten maken) eindelijk weg.

Ik en mijn 2 vriendinnen zijn redelijk geïrriteerd, en wij dachten dus dat we hen terug moesten pakken. Ze moeten begrijpen dat ze het NIET nog een keer moeten flikken, want ik ben dus echt niet blij met deze rotzooi, en mijn ouders (en broertje) waarschijnlijk ook niet…

Hebben jullie nog ideeën? We gaan waarschijnlijk al slijm op hen gooien, maar dat is niet heel erg handig. We willen iets grappigers, een beetje om ze voor schut te zetten… Kunnen jullie wel snel reageren, want het moet niet te lang duren, anders weten ze de reden niet meer.

Ik wacht op jullie geniale ideeën :upside_down_face:

PS: alsjeblieft niet reageren “ik weet het niet”, want ik wil heel graag overzicht houden… :hugs:

Liefs,

MWizzle, Anne en Isabelle.

Terugpakken?
Wtf wat een debielen, ze lokken het alleen maar uit en vinden het blijkbaar leuk om een paar meiden te plagen.
Ik zou serieus met hun gaan praten en desnoods met hun ouders dat ze jullie met rust moeten laten, zoiets doe je gewoon niet.

"Kunnen jullie wel snel reageren, want het moet niet te lang duren, anders weten ze de reden niet meer. "
Ya serious? Het zijn toch geen vissen in een ronde kom?
Wat een malloten zeg

Soms zijn ze wel grappig, en ze hebben al best wel vaak problemen thuis en op school, dus dat vinden we een beetje zielig.

Wij dachten dat als we ze helemaal voor schut zetten ze dan wel zouden weten dat ze dat echt niet kunnen doen…

Maar misschien heb jij wel gelijk… We kijken sowieso nog even (om onze vergevingsgraad te bepalen) even hoe ze zich morgen gedragen :sunglasses:

Ik begrijp helaas niet helemaal wat je bedoelt… kan je het uitleggen?

Bel de politie. Ze kwamen jullie huis binnen zonder toestemming.
Waarom wil je ze terugpakken? en hoe oud zijn jullie.
Sorry maar ik vind het echt kinderachtig

PPS. Het was erg vervelend, maar niet zo dat we het bij mensen willen melden… We willen het juist (niet als kleuters) zelf oplossen.

Als je het zelf en niet als kleuters wil oplossen is moet je juist niet slijm op ze gaan gooien.

Ga met ze praten en als dat niks oplevert hun ouders of een docent.
Met kinderachtige terugpak acties bereik je niks

Dit ja. En ik weet niet hoe oud je bent, maar anders spreken jouw ouders hun ouders maar aan.
Je zegt het niet als kleuters te willen oplossen, maargoed ik vind het ook niet echt volwassen om ze te willen bekogelen met slijm :’) Maar dat zal vast aan mij liggen.

Oké, voor de duidelijkheid, wij zijn 15, en dit is niet de eerste keer dat deze jongens zo iets doet… maar ik ga echt niet naar de politie voor een kwajongensstreek. We willen ze niet bekogelen met slijm, en daarom gaan we juist naar jullie toe. En weet je, het boeit ons niet echt hoe klein jullie ons vinden… We willen gewoon een oplossing. En sowieso, als we naar ouders gaan krijgen we pas echt problemen met hen. Een van ons vindt ze ook best aardig, en moet ELKE DAG met hen fietsen…

Dit is niet zomaar een kwajongensstreek, dit ging naar mijn mening echt te ver. Al helemaal als dit niet de eerste keer is dat deze jongens zoiets doen; praat met hun ouders en/of mentor. Want om eerlijk te zijn is ze voor schut zetten zieliger dan gewoon met ze praten.
Als je ze voor schut zet, komt daar trouwens alleen maar ruzie/meer gedoe van, en gaan ze jullie zeker weten terugpakken.

Als zij dat bij mij zouden doen had ik gewoon gezegd dat zij m´n huis uit moesten en had ik niet met water naar hun gegooid…
Ik zou niks doen, als je wel iets doet lok je het zelf uit en maak je het juist kinderachtig.

Eigen schuld, dikke bult. Die jongens waren ongelofelijk kinderachtig bezig, maar als je water op hun gaat gooien ed. ben je net zo goed op die manier bezig.

Dit was toen allemaal al gebeurd, dit was de enige manier om ze het huis uit te krijgen.
Ik heb ook ontdekt dat een slot van een van onze deuren kapot is (deze deuren komen uit 1860, en kost honderden euro’s om te repareren. Mijn ouders zijn er niet blij mee, dus ze zijn nu aan het bellen.

Heel erg bedankt, uiteindelijk hebben we dit gedaan. Nog grappige ideeën om een keer te doen voor 1 april?

We hebben alles geprobeerd om ze tegen te houden en ze weg te krijgen… Het lukte niet…

Hoezo is dit kinderachtig wat had jij gedaan als er wat jongens zo je huis binnen lopen en alles gaan slopen

Let the games begin. Want serieus, hierna houdt het echt niet op. Zij pakken jullie weer terug, jullie de jongens weer, etc. Jullie vinden het misschien wel wat grappig en zielig dat ze al problemen hebben, maar ze lokken het zelf uit. Dat zij jouw huis binnen komen en spullen van je broertje vernielen, dat is geen kwajongensstreek meer.

Jullie willen dat het ophoudt zeg je. Denk even na, dat gebeurt niet door ze terug te pakken. Jullie willen niemand erbij betrekken en het volwassen oplossen? Laat me alsjeblieft niet lachen, jullie willen slijm gooien. Zeer volwassen ja.

Mooi dat het nu min of meer is opgelost, maar ga dan vervolgens niet vragen om iets grappigs om met 1 april te doen.
Ten eerste ; dat is nog 5 fucking maanden ver weg.
Ten tweede ; dan lokken jullie het alleen maar weer uit.
Ten derde ; heb ik eerder het idee dat jullie dat 1 april gedoe proberen om alsnog leuke ‘‘grappen’’ van ons los te krijgen.

Dus nee, als jij met je 15 jaar volwassen wilt zijn, doe dan alsjeblieft normaal en volwassen. Alleen dan kan je serieus genomen worden, nu absoluut niet.

als iemand ongewenst je huis in komt had je de politie moeten bellen. als je water op ze gaat gooien is het schijnbaar een spelletje.

Voor iemand die ongewenst je huis binnendringt en niet weg wil gaan kun je idd de politie bellen. Verder vind ik je echt heel kinderachtig, my god je bent 15. Ik dacht 5.