Groentje

Hello allemaal!

Ik ben 16 jaar, maar heb nog nooit ECHT gezoend, weleens kusje en dat soort dingen, maar nooit met tong. Ik heb al weleens vriendjes gehad, maar ik ben zo verschrikkelijk kieskeurig als het om de liefde gaat.
Al mijn vriendinnen hebben al weleens gezoend en ik heb echt het gevoel alsof ik de enige ben. Heeft iemand misschien tips of adviezen voor mij?

xxx :couplekiss_man_woman:

nee, ik heb het zelf in ieder geval nog erger dan jij, en maakt het zoveel uit? Je tijd komt heus wel.

nu lijkt het wel vervelend enzo…maar je kieskeurigheid is helemaal neit erg, je bewaart het gewoon voor een speciaal iemand…en ja…het is niet aan te raden maar een vriendin van mij wou heel graag ontgroend worden en tijdens een feest heeft ze dus een vreemde gezoend…
en als je heel graag ontgroend wil worden kun je natuurlijk ook met minder genoegen nemen:)

Ik ben een maand voordat ik 17 werd ontgroend.
Het belangrijkste is dat je je er goed bij voelt, dat je niet zoent om je leeftijd!

Beter groentje en kieskeurig dan dat je met de eerste beste zoent die je tegen komt.

Het maakt echt niet uit hoe oud je bent als je ontgroend wordt, ik snap dat het best naar kan zijn als al je vriendinnen wel al ontgroend zijn, en jij nog niet, maar dat moeten ze maar accepteren! Gewoon wachten op de juiste persoon, dan komt alles goed. Vooral zorgen dat je er geen spijt van krijgt (:

Ik verwijs je naar het klaagtopic van vrijgezellen :slightly_smiling_face:

Het is HELEMAAL niet erg, laat jezelf dat niet wijsmaken meid!
jouw tijd komt nog wel

helemaal niet erg, je moet blij zijn, ik ben bijna 14 en ben tijdje geleden ontgroend, en het was een kut ontgroening, het was een superleuke jongen en na die zoen vond ik hem echt superleuk, maar het was op een feest, dus hij wilde verder niks met me… dus ja, wees blij zou ik zeggen! :grinning:

Dit ja. Al doe ik zelf eerder het tweede helaas. :’)

ik meld me. Nu ben ik 15 en wil ik niet zo stom overkomen maar echt iédereen om me heen heeft vriendjes en al gezoend… Maar echt als iemand het hoort is het echt een wereldramp ofzo. Ik word er echt niet goed van! Maar t is altijd fijn om te weten dat je niet de enige bent haha :’)

Haha ik ben bijna 18… en ook nog niet ontgroend. :stuck_out_tongue_winking_eye: Don’t worry! (Ook al denk ik soms ook van:’ wtf ik ben de enige nog volgens mij’)

waar heb je precies tips en adviezen voor nodig? voor het zoenen, voor het vinden van een leuke jongen, of voor het accepteren van het feit dat je nog groen bent?

Hahaha groentje… dat woord heb ik lang niet gehoord echt zo 2006 ofzo maar even OT het komt van zelf je hebt geen tips nodig denk ik het gaat vanzelf!

Ik ben bijna 18 en heb ook nog nooit gezoend, maak je niet druk het komt vanzelf wel :slightly_smiling_face:

Tip: Maak je niet zo druk!
Advies: Niet zomaar iemand zoenen om het zoenen.

Ik heb voor het eerst gezoend toen ik 13 was en had op mijn 16e voor het eerst sex. Een van mijn vriendinnen is 20 en heeft nog nooit gezoend of sex gehad. Zoenen komt bij ieder persoon op een ander moment en op de juiste tijd (: heb gedult.

Ik heb zelf op mijn 13e voor het eerst gezoend. Er was toen al wel een tijdje wat aan de gang met die jongen en mij, alleen toen hij me vroeg of ik al gezoend had, heb ik ja gezegd… met carnaval nam hij toen zelf initatief en hebben we gezoen maar je moet het wel laten blijken en een beeke liegen is niet erg als je maar niet te ver gaat. Je denkt misschien dat de jongen hierdoor gaat denken dat je het al kan terwijl je het miss nog heel spannend vind, maar geloof me het is niet eng ofzo. Mijn advies is niet gaan haasten maar als je een jongen leuk vind, gewoon op msn het onderwerp beginnen! xxx

alles komt op zijn tijd joh :wink:
de 1 is nou eenmaal wat eerder dan de andere,
ik zal als ik jou was mn eerste zoen wel echt aan iemand geven waar je van houdt en niet aan een random persoon

Als je eenmaal echt echt echt verliefd bent, ben je niet kieskeurig meer:)
Echt niet. En wat kan het jou schelen dat je nog niet gezoend hebt. Beter met de juiste persoon dan met een random kerel in de stad.
Ik had precies hetzelfde toen ik 16 was. Was ook nooit verliefd geweest ofzo. En toen het een keer raak was, was het raak en kwam alles goed:)
ga niet op zoek, want dat werkt toch niet. Juist als je het niet verwacht, dan komt het!