groenige vinger?

Oke jullie zullen vast wel denken ‘wtf’ na het lezen van de titel maarja hier komt het xD …

Dus ik heb een ring, van 8 karaat goud (i know, stelt niks voor xD) maarja ik heb ‘m al 2 maanden om me ringvinger en me vinger die wordt bij de plek waar ik de ring draag een beetje groenig. Ik vind dit best wel raar haha :’). De ring zit niet strak ofzo, ik kan ‘m er makkelijk uit halen maar ik snap die groene kleur niet meer xd. Alsof de ring een kleur afgeeft. Maarja heeft iemand dit ook weleens gehad of weet je waar het vandaan komt :’)

xiees

Geen idee ! Misschien googlen?
Beschouw maar als een upje!

ja met neppe sieraden door regen/zweet :stuck_out_tongue:

Ja, dat hebben de meeste nepzilveren/gouden sieraden, vooral ringen. Dat kun je voorkomen door de ring in te smeren met blanke nagellak, dan geeft het niet meer af. En het is niet giftig ofzo, dus je wast het er ook zo weer af. De ring zelf verkleurt ook, als je goed kijkt.

dat isnormaal, heb ik ook vaker.

hahahahahahaha misschien heb je drang om in de tuin te werken

Dat had ik vroeger ook met een nep-zilveren ring waar wel een laagje echt zilver omheen zat, maar ik had na een tijd ook een groene ringplek op mijn vinger maar dat ging er na een tijdje weer af.

Aah dat heb ik een keer gehad met m’n oorbellen, een deel van mijn oor was helemaal groen, ik stond echt half te gillen/huilen, vond het zo eng

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar goed, dat heb ik vroeger ook gehad met een ring. Vond het eerst ook heel raar en eng haha, maar dat groenige gaat zelf wel weer van je vinger af!

:bowing_man:

Ik heb het met zilver en neppe dingen. Oorbellen, armbanden, kettingen en ringen ook. Blanke nagellak helpt niet :'D het enige wat werkt is eh… niet dragen? :"D of bij mij gewoon zuiver goud.

het hoeft trouwens niet alleen bij neppe dingen te komen. Bij echt goud en zilver kan het ook gebeuren als er ook koper in je ring zit.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar ehm, ja, had ik ook vaak met nepsieraden. Niet zuivergoud/zilver oid, en bij koperkleurige krijg ik het ook soms.