Groene thee

Ik probeer vet kwijt te raken maar omdat ik te jong ben voor vetburnes ben ik met groene thee begonnen.
Maar werkt het echt want het is echt verschrikkelijk vies.
Ik zag wel op internet dat het voorkomt vetcellen te maken maar helpt het ook bij de afbraak van vetcellen?
dus kan ik er al het vet dat op me lichaam zit ermee kwijt raken.
Ik weet wel dat je daarbij gezond moet eten en sporten maar werkt het echt?

mijn moeder drinkt superveel groene thee… en nee ze is helemaal niks afgevallen…

Ik heb geen idee.
Ik drink het omdat ik het lekker vind.

weet ik niet :S denk het niet…
drink het gewoon omdat ik het lekker vind :slightly_smiling_face:

ga gewoon sporten

Ik vind groene thee echt superlekker! Je kunt ook verschillende smaakjes groene thee proberen, er is er vast wel een die je bevalt. Maar of je er door afvalt? Geen idee.

Ik drink elke dag zo’n 4 à 5 koppen groene thee. Maar ik merk er nou niet echt iets van, ik drink het ook gewoon omdat ik het lekker vind.

Ja het is gezonder dat gewone thee.
Groene thee bevat stoffen, de zogenaamde fenolen, die er indirect voor zorgen dat vetcellen hun inhoud eenvoudiger af kunnen geven aan je bloed.
En die smaakt went wel, ik vind het inmiddels heerlijk en ik hoef geen gewone thee meer!

Ik drink altijd groene thee tijdens het leren omdat er theïne in zit en dat houdt je net als caffeïne goed wakker :slightly_smiling_face: En het is natuurlijk lekker. Maar of het helpt met vet verbranden weet ik niet.

Ga gewoon lekker sporten, dan krijg je gegarandeerd resultaat. :slightly_smiling_face:

ik vind het juist lekker, maar je valt d’r niet van af hoor…

Ik vind groene thee juist lekker.

Groene thee, er staat ook een tip over in de Men’shealth.

Drink groene thee. Het bevat het wonderbare EGCG, een verbinding die samen met cafeïne je dagelijkse energieverbruik met tientallen kcal’s kan verhogen.

Dus ik weet niet precies maar het houd zeg maar in dat het je energieverbruik verhoogt en dat je dus meer kcal in rust verbrand.

't helpt helemaal niet. Ik heb het zelfde uitgeprobeerd een halfjaar wél groene thee bij 't afvallen en een half jaar níet en ik viel tzelfde af. En ik dronk echt héel veel groene thee.

Het is geen wondermiddel, dus enkel groene thee drinken zal niet helpen. Als je het drinkt in combinatie met een gezondere levensstijl zal het wel helpen.

Ik drink elke dag groene thee, maar vond het in het begin ook heel erg vies! Je water minder heet laten worden en de thee wat minder lang laten trekken kan helpen. Nu drink ik het zelfs graag!

Ik weet niet, ik drink eigenlijk alleen maar groene thee. Maar dat is omdat ik het lekker vind :slightly_smiling_face:

Maar volgens mij val je er niet vanaf hoor, waarschijnlijk alleen als je 10 liter per dag drinkt (wat ongezond en bijna niet mogelijk is).

Bij mij werkte het wel opzich, maar wel in combinatie met bewegen (;

Ik weet niet of het werkt, maar de zonnature-lijn heeft ook speciale thee.
Kijk hier eens:
http://www.zonnatura.nl/assortiment/#/assortiment/thee/ideaal_gewicht

Ik denk overigens dat je er niet van afvalt als je niet ook nog sport en gezond eet. Het kan wel meehelpen als je dat dus wel doet :wink: