Groene thee.

Ik had een vraagje,
helpt groene thee echt voor afvallen?
Want het lijkt me nogal raar dat je daardoor kan afvallen.
& hebben jullie mischien nog andere goede dieeten?

? ;$

een beetje. het helpt afvalstoffen sneller weggaan, maar het is dus niet zo dat je meteen kilo’s afvalt. :’)

Wat hancake zegt klopt.

inderdaad volgens mij helpt het wel, het bevordert inderdaad je stofwisseling ofzo.
ik drink 4/5 koppen groene thee per dag, en voor de rest gewone thee (als mijn ouders thee hebben gezet).

Ja het helpt wel een klein beetje

dubbelpost

Mja je moet er iig geen wonderen van verwachten, da’s al wat ik kan zeggen … Maar je kan het altijd proberen, thee is gezond =)

het helpt met ‘reiningen’ van je lichaam, dus het helpt vast wel een beetje.

Het heeft hetzelfde effect als water zo gezegd, daarom raden ze je ook aan 1,5 L water op een dag te drinken. Water en groene thee reinigen idd je lichaam en organen dus ook, zo verdwijnen de slechte afvalstoffen daar, waardoor je organen beter werken en de stofwisseling dus beter op gang komt! Maar het is niet zo dat je kilo’s afvalt, maar het is wel goed voor je ja.

om een echt afvallen effect er van te krijgen moet je er dan wel ook echt liters van drinken…

je moet niet alleen dat drinken en doorgaan met eten en niks doen.
dan moet je ook iets gaan sporten.

Het drijft volgens mij vooral vocht af, waardoor je misschien wel lichter wordt omdat je dat vocht verliest, maar niet om het maar zo te zeggen “vet”

Ik drink dat elke dag bijna… :stuck_out_tongue:

Maakt het uit dan of het groene thee is of een ander soort ?
ik drink nl veel thee, maar geen groene =)

-

anti-oxidanten, das volgens mij ook het geheim

het is wel heel goed voor je, maar er zitten ook 0 calorieen in omdat het eigenlijk alleen water is. Daar val je niet van af denk ik. Er zijn wel speciale soorten afvalthee’s(wat is het meervoud van thee?het heeft volgens mij geen meervoud…), maar ook dat lijkt me stug.

Misschien dat ik het eens ga drinken maar ik lust alleen thee met suiker, helpt het dan ook nog of niet meer?

ik denk niet dat als je er suiker in doet dat het dan nog helpt.
suiker is niet echt gezond voor :pensive: