Groene Thee verbrand callorieen?

ik weet niet of het 125 calorien verbrand. maar het verbrand idd vet.
een vriendin en ik zaten in zo’n planten boekje te kijken voor de grap. en toen kon je op allerlei kwaaltjes zoeken. en toen zagen we ook bij: afvallen. stond er groene thee.
dus het helpt idd.

Dat kan toch niet. Ik bedoel, je neemt voedingsstoffen en calorieen óp, dus het is gewoon onmogelijk.

Cafeïne heeft juist een positieve werking op het verliezen van vocht, de stof is vochtafdrijvend. In sommige gevallen stimuleert het de stofwisseling juist!

OT: er bestaat niet zoiets als een groene thee waarvan je 125 kcal kwijt raakt. Ik denk dat jij die Oolong thee bedoelt… die Kelly Osbourn edrinkt om gewicht te verliezen…

In thee zitten toch geen calorieën?

Indd. Wat een onzin trouwens, 125 calories verbranden door thee te drinken. Denk logisch na ofzo ;p

Heeft iemand die Oolong thee wel eens geprobeerd?
Als dat echt zou helpen, zou wel handig zijn :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hahaha, nee joh. er bestaat echt gewoon niet iets zoals dat;)

Haha okee, je weet maar nooit :roll_eyes:

Onmogelijk dit.

thee is gewoon water met 'n smaakje, dus heeft ws. 't zelfde effect als water en van water drinken vallen ook veel mensen af, de calorién die in frisdrank zitten krijg je dan niet binnen, & als je ook nog gezond eet altans bij mij werkt het als ik 2 weken lang elke dag water drink & thee, dan ben ik zo 2 kilo kwijt als het niet meer is.

groene thee zorgt ervoor dat je eetlust vermindert zodat je automatisch minder eet waardoor je dus zou kunnen afvallen…