groene gloed

haa meiden

ik heb in mijn haar eerst blonde plukken gehad, ik wilde het daarna helemaal blond verven omdat sommige plukken echt uitgroei hadden en dat kun je moeilijk bijverven. Nou heb ik dus daarna mijn haren blond geverfd. Domste wat ik ooooit heb gedaan. Mijn haren werden boven op mijn uitgroei knal oranje, en mijn blonde plukken werden groen grijs achtig, heel apart. Ik moest het dus weer donker verven om alles eruit te halen. Maar deze verf sloeg dus groen uit, en de bruine verf was er al snel uit. Dus had ik blond-bruin achtig haar met een groene gloed. De verf hield op de een of andere manier gewoon niet. Daarna heb ik dus weer mijn haren bruin geverfd, om nog eens de groene gloed eruit te halen. Nou dit werd dus echt bijna zwart zo donker. Je zou zeggen dat dan eindelijk die groene gloed er uit zou zijn. maar nee hoor, nog steeds zie je achter een groene gloed. Nou is mijn haar dus veeeelste donker, en met een groene gloed. Ik heb al zoveel geprobeerd. ik heb anti-roos shampoo gekocht. dit heeft wel iets of wat geholpen tegen het donkeren maar nog steeds niet heel veel. ik heb mijn haren al met afwasmiddel gewassen, maar hierdoor werden mijn haar heel dof, de donkere kleur werd hier wel een stuk minder van. Maar ja het is heel slecht voor je haar.Ik heb ze nou vanmiddag met ketchup gewassen, want dan zou de groene gloed eruit zijn, die is wel minder maar nog steeeds zit die stomme groene gloed erin en is mijn haar nogsteeds veelste donker. is er dan niks waarmee ik dit weg krijg? zonder te verven want dat mag ik dus niet meer, omdat ik niks meer van mn haren overhoud zegt iedereen… help me plz !!

Ketchup is enkel voor als je met blond haar in chloor hebt gelegen en daar een chemische reactie ontstaat .
Ik heb wel eens gehoord dat je 2 asperientjes in warm water kan oplossen en je haar er in ‘dompelen’ .

Maar ik denk dat naar de kapper gaan het beste oplossing is .

Waarom heb je het in hemelsnaam 3 keer geverfd terwijl het steeds mis ging zonder naar de kapper te gaan?

een rode ondertoon had je erin moeten gooien, meteen de eerste keer.
dus, kastanje bruin of goud blond!

Ik heb niet zelf mijn haar geverfd maar een vriendin van me die op de kapperschool zit en weet hoe het moet, en de verf heb ik bij een kapperszaak gehaald. En juist in de kleur zeiden ze daar zat een warme tint, het was chocolade bruin achtig zei ze

Had gelezen dat als je van blond, zeker van zo een koele tint blond ( bijna groen dus) eerst je haar rood moet verven en dan bruin. Maarja daar heb je nu niks meer aan. Ik zou naar de kapper gaan, die kan misschien waterstofperoxide ofzo doen. Dat haalt verf uit je haar , is wel heel slecht
succes xxx

Dat je nu een groene gloed hebt is omdat je haar nu een tekort heeft aan roodpigment, maar nu er weer rood overgooien zou ik ook niet doen