groene gloed , van blond naar bruin , iemand tips ?

oke , ik dacht dat het dit keer wel eens tijd was om me haar zelf es te proberen te verfen inplaats van die stinkdure kapper ,dat is dus ongeveer bijna 2 maand geleden, dus ik naar de winkel , haarverf kopen , t bleek eerst veeeel te donker dan op de verpakking , dus vaak gewassen met head en schoulders toen werd t lichter , alleen na een tijdje is er
een groene gloed gekomen , en heeft iemand misschien een idee om die te verhelpen , of is de enige oplossing opnieuw verfen ?

hoorde ook iets over tomatenketjup ? , maar dat lijkt me zo’n vies idee
alle tips zijn welkom !

Ik zou het niet nog een keer verven. dan wordt het alleen maar groener denk ik.

goudshampoo werkt wel goed volgendsmij…

als ik vaak in de zee zwom kreeg ik altijd ook een groene gloed…
met goudshampoo was het na 1x drmee wassen dr uit :grinning:

en dat kan je gewoon overal kopen ?

ik heb er wel eens van gehoord maar ik weet niks tegen de groene gloed
en anders stap je gewoon langs bij je kaper/kapster en vraagt het gewoon
Vrage kost toch geen geld xd

volgendsmij wel ik kocht het toen gewoon bij de kruidvat :grinning:

Om die groene gloed uit je haar te krijgen heb je warmte in een kleur nodig. Nu is tomatenketchup ook rood, dus een warme kleur, maar dit is geen kleurproduct. Wat ik je aanraad om te doen is een warme blonde spoeling. Deze zal je haar toch blond houden, maar de warmte, goud of koper, zal het groen uit je haar halen. Zorg er ook altijd voor dat wanneer je op vakantie gaat niet alleen beschermende zonneproducten voor je huid mee te nemen, maar ook voor je haar. Deze producten beschermen je haar tegen invloeden van buitenaf, zoals zon, zee en chloorwater.

(van vrouwonline’)

maar me haar is nu een soort van licht bruin / donker blond achtig , werkt dat dan wel ?

Je bent van blond naar bruin gegaan? en toen heb je het lichter gemaakt? Najaa ik zou die goudshampoo proberen & anders naar de kapper gaan , suc6 xD

dat is nou net t probleem , wil t niet donkerder …

Als ik jou was zou ik gewoon even naar de kapper gaan, dalijk verkloot je het alleen maar :stuck_out_tongue:

heb ik ook gehad
ben naar de kapper gegaan en heb het gewoon weer laten blonderen in mijn eigen kleur!
ik ga het echt nooit meer zelf verven
maar ik zou gewoon naar de kapper gaan en het laten verven

bedankt voor alle tips ;d

hoop dat het dan niet weeer groen word haha , maar bedankt ga zo snel mogelijk naar de kapper

Ik zou idd ook gewoon naar de kapper gaan

heb ik nu ook. ga denk naar de kapper, vragen of ik het zo over kan verfen. wat heb jij nu gedaan dan?

ik had mijn haar heel licht blond en ik wilde het donkerder blond… en toen werd ik bruin met groen…
ik naar de kapper, hun er een spoeling over heen gegooid… en alles was weer goed dacht ik… tot ik mijn haar waste en ik groen weer even snel terug kwam…
iemand een idee wat ik kan doen… ik zat zelf te denken om er een rode verf over heen te gooien maar eigenlijk ga ik toch weer liever terug naar blond
of moet ik gewoon weer naar de kapper…

als iemand een idee heeft hoor ik het graag

Ketchup werkt om een groene gloed uit je haar te halen ja, maar ik weet alleen maar dat het werkt bij groene gloed door chloor dus van vaak zwemmen maar je kan het proberen.
Het klinkt vies, maar het is net zoiets als mayo in je haar maar je haar wordt er wel superzacht van.

Ik heb het gewoon bij de Kapper laten verven. Daar doen ze in het haar altijd een een rode vloeistof. Daardoor word het groene minder zichtbaar. Ik had er in het begin ook last van maar naar 2 keer verven is het veel minder. Dus als ik jou was zou ik gewoon naar de kapper gaan! :wink:

ZOEKFUNCTIE! Serieus, als er ergens veel onderwerpen over zijn dan is het over dat.