Groene broek

Ik vroeg me dus af hoe ik mijn groene broek combineer. Ik vind niet echt een goed topje voor er bij :frowning_face: hebben jullie soms een idee wat ik er bij kan dragen? Hij is iets meer mosgroen dan deze broek, iets lichter dus :slightly_smiling_face:
http://www.thestone.nl/collectie/women/broeken/images/products/1280x1280/4739/vero-moda-jolle-pant-met-riem.jpg

Ik zal het eens proberen :slightly_smiling_face:

In de Vero Moda :wink:

Inderdaad bruin beige gebroken wit tinten! Maar gewoon met zwart staat het ook mooi (:

Wit hempje erop en een leuk zacht vestje!

wittt! (:

Ik zou er denk ik een zwart shirt met 3 kwart mouwen en een ronde hals bij aan trekken.

Ik zou zelf gaan voor;

• Zwart hempje, bruin vestje
  • Wit hempje beige vestje
    Of in elk geval iets met de kleuren van hierboven! :slightly_smiling_face:

Wat ook look is is met een spijker blouse.
Open of dicht maakt niet uit (: Sjaal en sneakers en je bent klaar :grin:

idd de kleuren zoals hierboven al gezegd: zwart, wit, bruin, beige, gebroken wit en spijkerblouse c:
Al doe je er alleen een wit hempje boven en maak je het af met een leuke ketting ofzo?

Het lijkt me zelfs wel leuk om er iets heel felgekleurds bij aan te doen (een sweater achtig iets…) maar in mijn gedachten ziet het er soms beter uit dan in het echt:P

oud-roze!

Poederroze of oudroze lijkt me ook leuk.

Ik zou het sowieso niet met zwart combineren, in ieder geval niet de top erboven.
.
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0012144_1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]

Dit zou leuk matchen, aangezien het ook van die groene tinten in het heeft. Voor de rest beter ook geen saai beige

Ik zie je foto niet :frowning_face:

met een spijkerblouse, een gebloemde top (met beige erin ofzo, of rood), verder vind ik de kleuren grijs, donkerblauw, beige, rood, oudroze en bruin er leuk bij (:

Of geef hem aan mij :’)

Of aan mij :grinning: Ik zag een heeeele mooie in Zweden, maar mijn maat was er niet meer D:

Maar op een groene broek kan super super veel, als het maar geen knalkleur is. Grijstinten zou ik voor gaan c:

Wat mij ook leuk lijkt is een beetje colourblocken, wit shirtje en dan een donkerblauwe blazer.