Groeirekening

Drie weken geleden ben ik 18 geworden en daarom zou ik graag het geld willen opnemen van mijn groeirekening die mijn oma jaren terug heeft geopend.
Alleen zeiden mijn ouders dat het misschien beter was als ik zou wachten tot ik een bevestiging zou krijgen dat de groeirekening stopgezet zou worden.
Maar die bevestiging heb ik nog steeds niet gekregen en eerlijk gezegd denk ik dat het nog wel even kan duren voordat ze eindelijk door hebben dat ik nu ‘‘te oud ben’’.

Wat denken jullie? Zou ik nu gewoon mijn geld opnemen? Of is het beter om te wachten op een bevestiging?

Wat een vraag… Moet je toch zelf weten.

Waar heb je het geld voor nodig?
Ik zou het pas opnemen als je er daadwerkelijk iets mee gaat doen.
Als je er nu rente over vangt zou ik dat lekker blijven doen.

^ Nou, ik weet niet zeker of ik nu de variabele rente nog ontvang.

Ik wil al heel lange een nieuwe computer kopen en het leek me wel fijn als ik een gedeelte van die rekening daarvoor kon gebruiken. Ik wilde dat namelijk deze maand doen.

Als jij bij je bank binnenstapt met je ID gaat het toch supersnel, zo’n rekening overzetten naar een andere rekening?

Bij mij hebben ze mn groei rekening pas dit jaar stopgezet… ik ben nu 22 haha. 4 jaar later pas komen ze erachter van hee ze is allang 18 geweest :stuck_out_tongue: Mij maakte het niet uit want ik had het geld toch niet meteen nodig en zo bleven mn opa en oma er geld op storten haha (vonden ze niet erg hoor!)
Dus ja als je het nu wil hebben zou ik het toch maar regelen want je ziet het hoelaat ze er bij mij achter kwamen. BTW ik zit bij de ING.
Ze kwamen er ook al zo laat achter dat ik geen student meer was… ook na een jaar dat ik een brief kreeg. Gaat niet zo vlot daar.

Edit: ik kreeg wel elk jaar rente erover hoor :wink:

^Oke, dan ik ga het nu wel regelen want ik zit ook bij ING :stuck_out_tongue:
Heel erg bedankt voor je reactie :slightly_smiling_face: