Groeipijn?

Hallo mede-girlsceners,

weet niet of ik dit in het goede sub-forum geplaatst heb en of er al zo’n topic bestaat (heb wel al de zoekfunctie gebruikt).
Maar ik heb dus al een tijdje best wel last van mijn heupen. Het voelt een beetje branderig en het lijkt echt diep in mijn bot te zitten. Nu groeien mijn heupen wel ineens extreem, met als gevolg striae, dus denk ik dat de pijn dus een soort groeipijn moet zijn.
Nu straalt het ook al door in mijn knie, waardoor die de hele tijd lijkt te knikken en telkens het gevoel heb dat ik door mijn knie ben gegaan. Ik voel dan een soort warmte in mijn onderbeen stromen.
Zou dit ook groeipijn kunnen zijn? Ik ben 16 jaar, al een lange tijd geleden ongesteld geworden en had eigenlijk helemaal niet verwacht dat ik nog door een groeispurt heen zou gaan (heb voor mijn gevoel nooit een heftige groeispurt gehad, en ben dus ook niet bekend met groeipijn).

Ik was laatst bij een concert en kon gewoon niet rechtop staan doordat mijn heupen zo lastig deden. Het viel dan ook te vergelijken met het branderige gevoel in je voeten als je te lang staat.

Iemand die dit herkent?

Heb je echt pijn in je knie? Je knie en heup zijn allebei gewrichten, dus dan zou ik eerder denken dat het daar vandaan komt. Heb je vaker last (gehad) van gewrichten?
Verder kan je knie gaan knikken wanneer je veel overstrekt staat. Je moet je knie eigenlijk altijd ietsje laten uitsteken naar voren, niet naar achteren. Doe je dat?