groeien wimpers/wenkbrauw?

Hmm, daar heb ik wel eens een verhaal over gelezen in de CosmoGirl / Fancy / ?

nee dat groeit nooit meer terug :’)

Tja dat is niet zo slim, want volgens mij groeit het niet aan…!

wenkbrauw groeit wel aan, want anders hoef je je wenkbrauwen tog niet bij te houden als je het epileert ? en wimpers groeien ook weer aan, want sommige knippen de puntjes van hun wimpers eraf omdat ze dan langer en dikker terug groeien, zeggen ze.

Xx

Ow, nou een meisje uit me klas had dat ook met een aansteker al heeel lang geleden en bij haar is het nog steeds niet teruggegroeid bij dr wenkbrauw… ik weet het dan ook niet…

het groeit wel weer aan, alleeen omdat het bij jou verbrand is zou het ook kunnen dat het niet meer aangroeit? omdat dan de haarzakjes enzo verbrand zijn… ik wil je niet bang maken hoor haha :’)

:see_no_evil: het is geschroeid, niet geknipt, straks komt het echt niet terug!
daar gaan mijn wimpers :frowning_face:

wenkbrauwen zijn haren, dus ja dat groeit hahah
en wimpers ook
maar wel heel sloom

nee groeien niet terug,
sterker nog
je gaat dood over 2 dagen :O!!!

Ha-ha.
Not funny.

Maar ja,tuurlijk groeit het terug.

haha zou kunnen, naja ik ben niet mentally insane ofzo voordat je
dat denkt :stuck_out_tongue: als iemand echt nieuwsgierig is maak ik wel een keer
een foto van mijn ontbrekende wimpers, tis niet eng ofzo.

Humor? Eh no.

@ topicstarter ~
Ik vroeg me dus precies hetzelfde af! Hopen dat 't aangroeit hm. Ik wacht al weken, maar heb nu alleen maar inie-minie blonde wimpers, terwijl ik van mezelf vrij zwarte wimpers heb.

nou groeit waarschijnlijk echt wel weer terug=P, ik heb een tijd gehad, denk toen ik in groep 7 van de basisschool ofzo zat, toen had ik al mn wimpers en wenkbrouwhaartjes er uitgetrokken:P maar ze zijn gelukkig helemaal terug, alleen nu jeukte mn mascara een keerxD, en heb ik dus aan mn rechte oog weer wat kale plekken zitten:P maar dat duurt ongeveer 6 weken ofzo, dan zijn ze wel weer terug=)

Het groeit wel terug maar dat duurt een tijdje. En soms, als je het écht goed verbrand hebt groeit het helemaal niet meer terug. Maar dan zou je huid ook beschadigd moeten zijn en dat is volgens mij bij jou niet zo.

Omg, waarom deed je dat dan? Al je wimpers en wenkbrauwharen eruit trekken bedoel ik?
OT: Ik denk ook wel dat het weer terug groeit, misschien wel wat lichter dan ze eerst waren.

doen wel meer mensen hoor, ik heb er ook last van. En waarom ik er ooit
mee begonnen ben 8 jaar geleden weet ik eigk niet, maar ik vind het verdomd
lastig om er mee op te houden :see_no_evil:

nog geluk dat je niets met je oog zelf hebt… dat zou veeel vervelender zijn geweest. Maar ja groeit gewoon weer aan na een tijdje.

Nou ik heb vandaag m’n puntjes van mijn wimpers afgeknipt alleen weet ik niet zo heel zeker of het wel terug groeit want er stond ergens in de site dat je dan langere en vollere wimpers krijgt maar… Volgens sommige mensen groeien dat weer niet aan en volgens andere weer wel dus wil ik eigenlijk duidelijk antwoord of dat wel aan groeit of niet :s
Alvast bedankt ,
Sharon