Groeien mijn voeten nog?

Ik ben nu 14 en ik heb mijn groeispurt wel zo’n beetje gehad.
Ik wil echt graag weten of mijn voeten nog groeien,
want dan kan ik mijn schoenencollectie uitbereiden hahah.

Hoogstwaarschijnlijk zullen je voeten nog wel iets groeien als je 14 bent. Maar dat verschilt heel erg per persoon en dat is zo goed als onmogelijk om te voorpspellen

Je voeten groeien wel het snelste uit. Maar ik denk dat ze nog wel een beetje groeien

Mijn voeten zijn toen niet meer gegroeid.

Oke die eerste zin klopte niet echt hahaha. Maar denk dat de bedoeling duidelijk is

Ik had rond die tijd mijn groeispurt ook wel gehad, ik ben nu een paar jaartjes ouder en mijn voeten zijn in die tijd wel een schoenmaat gegroeid. Dus ja, je voeten kunnen nog steeds groeien. Je kan zelfs tot je 18e blijven groeien als je geluk hebt.

ik heb echt al sinds groep 7 de zelfde schoenmaat :"D.
Dus bij mij groeide me voeten in elk geval niet meer.

Ik ben bang dat als ik dure schoenen koop dat ik ze dan niet meer pas over een tijdje

Dat is anders bij iedereen
Ik ben nu 16 en had vorig jaar nog maat 37 en al mijn schoenen zijn nu heel krap, dus moet waarschijnlijk toch maar meer 38 aanschaffen

Ik zit in de 3e en had vorig jaar maat 39 en nu 40 en ik heb de groei spurt al gehad :bowing_man:

Ik ben 16 en ik heb maat 35…

Het kan nog wel, toen ik 14 was had ik maat 37 en heb nu (2 jaar later) bijna altijd maat 38

Toen ik 12 was had ik maat 36/37. Ik ben nu 17 en mijn voeten zijn niet gegroeid haha.

Ik denk een beetje, maar niet meer veel!

Heb op m’n 12e/13e m’n eerste nikes gekocht. Niet zo vaak aangehad, maar ik pas ze nog wel :’) inmiddels 19 jaar nu.

:slightly_smiling_face:

Heb vanaf m’n 11e al 36.

Het zou kunnen, maar ik heb al sinds groep 7 maat 37 en ik ben nu 20 dus het zou ook heel goed kunnen dat ze niet meer groeien :stuck_out_tongue:

Vraag eens aan je mama wanneer zij stopte met groeien? + als je groter bent dan je mama en je schoenmaat is kleiner dan die van haar, is er een grote kans dat je voeten nog wmoeten groeien.

Mijne zijn sinds mijn 14 niet meer gegroeid (ben 15,5) maar dat ligt van persoon tot persoon.

mijn voeten zijn niet meer gegroeid sinds groep 7 had wel groten voeten toen nu heb ik kleine voeten voor mijn lengte 1.71 (37/38)