groeien me borsten nog?

ik ben een meisje van 14 en toen ik 10 werd begonnen me borsten toe groeien en werd ik ongesteld toen ik 13 was, was het gewoon aa/a en nu ben ik 14 en is er niks gegroeid aan me borsten gewoon nog steeds aa/a. zijn ze nu gestopt met groeien? ik vind het echt niet leuk schaam me er heel erg voor. ik heb eeen vriend en die wil verder, ik ook maar het houd me tegen door me borsten omdat ze zo superklein zijn! weten jullie of het nog groeit?;$ bedankt.

Je bent pas 14, ze groeien nog heus wel hoor, maak je geen zorgen. Ik ben zelf 16 en heb ook een A’tje. Zo erg is het niet.

Lieve schat, je bent pas 14, het komt allemaal nog wel. Wees blij dat je nog geen grote borsten hebt! Volgens mij is een cup D op je 14e veel vervelender dan een normale A.
Ik heb zelf ook net een volledig A (God, wat was ik blij toen ik eindelijk een maat groter moest pakken) Mijn moeder’s borsten zijn ook heel langzaam gegroeid, dus ik heb er vertrouwen in dat het bij mij ook allemaal nog net even iets groter word. Mijn vriend zegt dat hij het zo ook perfect vind.
Als je vriendje echt van je houdt/om je geeft maakt het echt niet uit of je borsten groot of klein zijn. Van wat ik heb gehoord heeft de meerderheid liever iets kleiner dan een stel kanonnen dikke tieten.

Vraag is aan je moeder tot wanneer haar borsten groeiden, dat houdt meestal verband.

Je bent 14. -__-

Ze groeien nog en dit heeft niet met seks te maken -.-
wtffff toen ik 14 was had ik ook die maat

Bij meisjes groeien de borsten meestal vanaf hun 10/11e tot hun 16/17e.
Dus je hebt nog tijd.
Het kan ineens helemaal veranderen.
Vorig jaar liep ik rond met kleine a cup en nu met b cup. (en ik ben nu net 15)
Gewoon afwachten en er misschien met je vriendje over praten dat je onzeker bent.

Ik snap dat over verder gaan even niet, want je kan toch ook zo zien of iemands borsten groot of klein zijn?

Ze groeien vast nog wel!

En wat je vriendje hoef je je geen zorgen te maken hoor… Hij weet toch wel wat hij moet verwachten aangezien je toch ook door de kleren heen ziet hoe groot ze ongeveer zijn…

Ik zou heel graag een A cup willen hebben x’D haha mag jij mijn D hebben

bedankt voor de reacties(:

Ik ben 17 en ze groeien nog steeds.

Ze groeien tot je 21e. En zoveel mensen die 14 zijn hebben zo’n cupmaat! Oh, het is trouwens mijn borsten, niet me borsten. Me is geen bezittelijk voornaamwoord.

Niet ot, I know, maar ik erger me daar dood aan, sorry. :slightly_smiling_face:

Dit soort topics

http://i301.photobucket.com/albums/nn49/lilimoon70/tumblr_lk46mdMl9D1qh6s1u.gif

Ik ben 13. En heb cup E-70 heb eergister nog opnieuw gemeten bij de hunkemoller.
Kom maar wat halen. Ik hoef die dingen niet per see. Ik ben nog klein en dan zie je zo van die grote boobies. Helemaal niet fijn, namen zo hopsakee me vrijheid weg.
Dus wees blij. En 14 jaar en dan wil je al verder wtf? Maarja moet je zelf weten en je vriendje is dan een idioot alleen maar om je boobies?

Zo voel ik me nu, wees blij met wat je hebt.

het komt wel.
En vraag het inderdaad even aan je moeder,
bij mij & mijn moeder loopt het ook ongeveer gelijk.

A ruilen voor D? :'D
Ik wou dat ik nog een A had, ik zou zeggen geniet ervan!

Je bent 14…

O en niet verder gaan als je je schaamt voor je lichaam, dan ben je er duidelijk nog niet klaar voor. En zéker niet als je het alleen doet omdat je vriendje het wilt.