groei wimpers

oke, ik ben best stom geweest.
ik was dus aan het kijken met zo’n nagelknippertje weetjewel, of ik daar mijn haar een klein stukkie mee af kon knippen (ja, nog geen halve cm enzo, gewoon kijken) en toen deed die dat niet. dus ik kijkenof ik daarmee misschien mijn wimpers wel beter mee kon krullen (met de wimperkruller lukt dat niet :S) en toen ineens KLIK.
ik dacht echt shitshitshitshitshit! nu is er dus een stuk van mijn wimpers af! en ik schaam me dood, want als ik nu mascara opdoe ziet dat er zo uit: wimpers-gat-wimpers. eigelijk wil ik nu weten, of mijn wimpers wel of niet aangroeien? en hoe snel dat dan zou gebeuren :O.

Oh, dat zou mij ook kunnen gebeuren. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar goed, je kan het proberen met vaseline, ik weet niet of dat helpt.

Je wimpers groeien wel, maar niet heel snel
:grinning_face_with_smiling_eyes: wel heel dom hahahah maar ieder komt wel zo iets tegen ik zou dan een verlengende mascara gebruiken

vaseline? op mijn wimpers? groeit dat dan weer aan, of begrijp ik dat verkeerd :face_with_raised_eyebrow:

^ wat ik weet ik het een soort masker en het verlengt blijkbaar als ik tijd heb smeer ik het altijd voor het slapen misschien kun je het proberen

kun je ook iets anders gebruiken als vaseline ? wij hebben dat volgens mij niet :expressionless: en aangezien het zondag is, geen winkels open :S

Vaseline op je wimpers smeren is een fabeltje, het geeft alleen maar een illusie for the moment dat het langer is. Deze actie is niet echt slim van je nee, een nagelknipper is voor je NAGELS en niet voor je WIMPERS. Kon je zoiets niet bedenken voordat je dat deed? Als een nagelknipper de ultieme wimperkruller was, hadden ze de producten wel verwisseld, ja. Ik denk dat het over een héél tijdje wel een heel klein beetje groeit. Gebruik voor een tijdje geen mascara meer, dan is er de mogelijkheid dat het wat sneller groeit.

oke. shit -__-

HAHAHA, dat is niet slim!
Geen idee btw.

Wimpers groeien gelukkig wel ja, en niet superlangzaam. Denk dat je over een week of twee ziet dat ze weer wat langer worden (:

Anders doe je een tijdje nepwimper op, als hét echt heel erg is? Moet je wel op zoek naar een beetje natuurlijk-lijkende nepwimpers. maar misschien is het een optie?

Er zijn vitamine tabletten die haar, dus ook wimpers, sneller laat groeien.Maar ik zou echt niet weten hoe ze heten :’)

dankjewel allemaal. maar meerdere reacties enzo zijn altijd welkom (:

De tabletten Haar, huid en nagels van Kruidvat. Kost rond de ¤4,50

Ben er zelf ook pas aan begonnen.

^werkt dat goed? en wat houd dat allemaal in ?

verder niemand?

Dat is ook een fabel, het breekt dan minder af omdat je minder wrijft etc. aan je wimpers ;-).
Je kan idd voedingssupplementen slikken voor huid,haar & nagel, het kan nooit kwaad. Verder zou ik nepwimper plukjes kopen, om het op te vullen.

^waar zou ik die kunnen halen? die nepwimper plukjes.

kruidvat heeft ze

^zijn dat goeie? want ik heb wel eens volledige nepwimpers bij de kruidvat gehaald en dat was 10x niks