Groei jij nog?

Holaa

Ik had pas te horen gekregen van de dokter dat als je ongesteld word je stopt met groeien. Ik ben nu 3,5 jaar ongesteld en ik groei dus niet meer. Ik ben 1.66 en vond al dat een paar vriendinnen in eens groter werden dan ik. Het leuke is natuurlijk wel dat ik nou gewoon op hakken kan lopen. :grinning:
Hoelang ben jij en groei je nog?

xx Laura

Ik ben ook al ongesteld, maar ik groei nog altijd door ^^

ik ben bijna 15 en ben 1.74 en ik groei al een tijdje niet meer, ben al lang ongesteld.

ik ben 1.75 en ik weet niet of ik nog groei

let’s hope & pray dat ik niet meer groei :’)

ben 1.78 al anderhalf jaar ongesteld

shit verkeerde knop :’)

Ik ben iets van 1.73 meen ik… en ik hoop dat ik niet meer groei !

Ik ben 1.74 ofzo, en ik word al 2 jaar ongesteld, maar ik ben sinds toen nog wel gegroeid hoor… Alleen nu groei ik niet echt meer.

Ik ben ook al 2 jaar ongesteld, maar ik groei bijna niet meer. Mijn dokter zei dat je als je ongesteld bent geworden je ongeveer nog 5 tot 10 cm groeit.

ik ben 17 en 1.66 ofzo, 2/3 jaar ongesteld en ik groei nog steeds! Heel raar, maar blijkbaar is mijn groei erg verdeeld over de jaren ipv een groeispurt… heb nog veel last van groeipijn.

ik ben 1.74 en groei al 2 jaar niet meer ofzo, zelfs al voordat ik ongesteld werd niet meer.

Ik ben 1.69 en groei ook al 3/4 jaar niet meer (toen werd ik ongesteld, sindsdien groeide ik sowieso niet meer, misschien daarvoor ook wel niet). Ik vind het wel goed zo :wink:.

volgens mij groei ik nog

ben 17 en groei al jaren neit meer. Ik ben 1,62 ongeveer. Ik werd in groep 7 (11jaar) ongesteld, en sinds groep 8 ben ik al uitgegroeit.

1.81 en 3 jaar ongesteld. denk dat ik niet meer groei :grinning:

Hoop dat ik nog groei! Ben nog niet ongesteld en ben 1.53

ik word 1.84 zegt de dokter :woman_facepalming:

Ik ben 1.58/9 dus jullie moeten allemaal niet zeuren :grin: ben al bijna 6 jaar (WAJOOO) ongesteld. alle (school)dokters hebben gezegt dat ik 1.60 word dusja, nog 1 of 2 cm nouja, niet dat t iets uitmaakt ofzo.
soms is t wel handig om klein te zijn :grin:

1.78 en ik groei (hopelijk) niet meer!

je groeit nog 3 tot 6 jaar door nadat je voor het eerst ongesteld bent geworden.

ik ben 1.64 en ik groei nou waarschijnlijk niet meer (3jaar)