Groei je nog als je ongesteld bent geweest

Dit heeft niet echt met seks te maken maar ik wist niet waar ik het anders moest zetten. Ik wilde vragen of een van jullie weet if je nog doorgroeit nadat je ongesteld bent geworden want een aantal meiden zeggen tegen mij van niet maar dat wil ik echt niet want ik ben nog steeds super klein en zo dus weet iemand dit? :slightly_smiling_face: :confused:

Je groeit meestal nog wel een stuk door nadat je voor het eerst ongesteld bent geworden, het zal per persoon verschillen hoe veel centimeters en hoelang je nog zult groeien. Volgens mij wordt er als gemiddelde aangehouden dat je nog rond de zes centimeter groeit, maar dit is maar een gemiddelde

Ik niet meer, maar dat verschilt per persoon. Er zijn ook mensen die tot hun 18e doorgroeien.

Ik groeide nog wel door, ja. Niet veel, ik denk misschien 4 centimeter?

Ik ben niks meer gegroeid maar ik was op mijn 11e toen ik ongesteld werd ook al net zo lang als nu (1.72). Ik was dus vrij vroeg met menstrueren en ik was lang voor mijn leeftijd.
Verder verschilt het ook per persoon, je skelet groeit zelfs tot je 21e dus kan best zijn dat er nog iets bijkomt en kan ook net zo goed van niet.

Ik geloof dat het nadat je ongesteld was geworden, je nog ongeveer 2 jaar kan doorgroeien, mja zijn dat nou 4 cm of 10, dat verschilt per persoon, zoals je hierboven ook leest. Ik ben destijds ook nog maar 5 cm gegroeid, en mijn zusje 12 cm!

Op mijn id van 2010 was ik 1,54m
en toen was ik 13 jaar. Kort voordat ik 12 werd, werd ik de eerste keer ongesteld.
Ik ben nog 11 cm gegroeid.
Het verschilt per persoon, maar er is zeker nog een kans dat je groeit!

Ik was ongesteld toen ik 12 was en das nu zo’n 3 jaar geleden. Ik heb in die periode een heuse groeispurt gehad. Ik was altijd gemiddelde grootte, soms bij de kleinere, Maar nu ben ik 1m75…

Sowieso wel, ik denk dat ik 10-15 centimeter ben gegroeid.