Groei ik nog?

Hee meiden,

Ik ben bijna 20 jaar en ik ben 1.79m lang. Ik heb het hier soms best wel moeilijk mee en voel me er onzeker door. Ik ben namelijk ook heel dun en lijk hierdoor nog langer dan dat ik eigenlijk ben. Ik vraag me af of ik nog meer zal groeien. Voor zover ik me kan herinneren ben ik de afgelopen jaren niet echt (veel) meer gegroeid en ben ik sinds mijn dertiende ongesteld. Is de kans groot dat ik nog zal groeien?

Liefs

Denk het niet. °_°

Ik denk niet dat je nog erg veel zult groeien. Je stopt normaal met groeien rond je 21e. Ik ben al sinds m’n 14e niet echt meer gegroeid haha.

Nee,ik denk het niet

De meeste meiden stoppen met groeien vanaf ze ongesteld zijn, soms met uitzondering, maar niet vaak. Als jij dus 20 bent en 1 meter 79 bent, zul je dat hoogstwaarschijnlijk blijven. Maar het is echt geen rare lengte hoor, 1 meter 80 is heel normaal

^ Denk dat ze zich juist onzeker voelt omdat ze zo lang lijkt, niet omdat ze kort lijkt.

Maar je zult idd niet veel meer groeien, ik ben ook blijven hangen sinds m’n 14e/15e op deze lengte

Oh, waarom vraagt ze dan of ze nog groeit? Ik dacht dat ze zichzelf kort vind, sorry mijn fout :bowing_man:

De meeste meiden stoppen met groeien binnen 2 jaar nadat ze ongesteld zijn geworden, waarschijnlijk groei je dus niet meer verder.