Groei ik nog ? =S

HoiHoi

Ik zit nogal met m’n lengte, ik ben namelijks al 1,81 =O. En ben nog maar 14, Maar ik weet niet als ik al uitgegroeid bent. Ik ben bv. nog helemaal plat -,-’ Weet iemand of ik nog ga groeien ? =S

ja , je zal zeker nog doorgroeien … misschien groei je niet meer zoveel .
ik ben 16 en ben nu 1.81 ( bij mij hadden ze gezegd dat ik ongeveer 1.77 zou worden ) maar dat was dus niet zo , en ik zal ook nog wel ietsje groeien …
ik dacht dat iedereen doorgroeit tot zijn 18de jaar ofzo ?

je groeit toch nog ong. 1 jaar door nadat je ongesteld bent geweest?
ik ben 13 en ook al 1.80 maar ik groei denk ik niet meer en ben ook al ongesteld geweeest duusz

Je groeit tot je `18e…
Alleen als je al ongesteld bent geweest groei je minder hard, of ja, je zult geen groeispurt meer krijgen zeg maar.
Maar je blijft wel groeien…

ik stopte op mijn 13e met groeien. Lijkt me niet dat ik nu ineens weer begin met groeien ofzo :stuck_out_tongue: Ik ben al 5 jaar lang 1.63 :’)

Denk dat je nog wel ietsje groeit, maar borsten heeft niets met lengte te maken hoor, dat zal nog wel komen…

Ik ben singds me 12 uitgegroeit, kben 1 60 :stuck_out_tongue:

hooii ,

Ik zit ook een beetje met me lengte. Ik ben nu 1.67 en ben 14 jaar maar
mijn schooldoktor zei dat ik niet meer zal groeien maar ik bne sindsdien al 1 cm gegroeid. Maar zal ik nu dan echt heel weinig groeien gewoon, of heeft me schooldoktor het fout?

Ik ben 14. En ben maar 1.58

Dat moet je aan de dokter vragen. Hoe lang je groeit is namelijk voor iedereen anders… en soms zelfs niet eens te voorspellen. Je kunt ook groeiremmers krijgen.

Bestaat er ook iets dat je juist langer doorgroeit? En is dit ook verkrijgbaar voor ‘normale’ mensen of alleen voor speciale redenen?

Sorry hoor lette niet op de datum en ben pas een uur lid :s