grmpf

Ik vind een jonge leuk alleen hij volgens mij niet meer in mij.
alleen hoe kan ik dan beginnen met hem te praten!?!
Want vanmiddag zei hij; Sgatje,
alleen toen was ik weg, dus toen ik terug kwam zei; ( in een offline bericht tegen hem) oh sorry maar ik was weg:O:$:$.
alleen daar heeft hij dus niet op gereageerd.
alleen ik durf nu niet tegen hem te beginen want hij is best wel kortaf met zijn tekst en dan denk ik dat hij het niet boeiiend vind ofso.
maar wat moet ik doen?

x. HELP
ps. hij is volgens mij ook bezig met een ander, maar hij is volgensmij een playertje; wnt dinsdag met carnaval, wilde hij mij ( om maar effe zo te zeggen) en 2/3 dagen erna ontdekte ik dat van hen.
maja, wat moet ik doen?

Vind je hem wel echt leuk dan als je hem een playertje vind en als hij zo kortaf doet?

Ik zou op zoek gaan naar een betere jongen. Als je denkt dat hij een player is kan je jezelf alleen maar pijn doen namelijk, dat zou ik jezelf niet aandoen.

Tja, sommigen zien carnaval als een gelegenheid waarbij ze met iedereen gaan, misschien doet hij dat normaal gesproken niet. Maar dan nog, hij komt niet echt over als een leuke jongen, sorry.

hmm… ik denk dat jullie idd. gelijk hebben;)
Ik ga der mee kappen met hem!
… heb nl. al eerder een player gehad;),… en dat voelt niet zo fijn!!:expressionless:
,… maar hij doet toch anders dan die andere ex van mij!:O, maar ieder zijn eigen gewoontes, ik weet het zeker!!.. ik volg jullie advies op(A)
xx.!(L) BEDANKT!!