grijze pumps onder blauwe jurk?

Hee,
Ik heb voor de zilveren bruiloft van mijn ouders een heel mooi donkerblauw jurkje, met een roze hemdje eronder en een roze vestje (voor als het koud wordt).
Ik heb nog geen leuke schoenen die ik er onder kan dragen, dus op zoek naar nieuwe!!
Ondertussen heb ik hele mooie grijze pumps gevonden, maar ik vraag me af of dat wel mooi staat bij die jurk…
Wat denken jullie??

Liefs xx

foto? [a]

Ligt eraan hoe het geheel eruit ziet.

Foto zou inderdaad handig zijn…

Ik denk dat het niet zo leuk is,
dan zou k ook een grijs hempje en grijs vestje doen

foto zou handig zijn…
x

fotooooo.

Met een foto kunnen we beter beoordelen…

Jep, foto is handig.
Het ligt eraan wat voor roze het is natuurlijk. En persoonlijk vind ik dat grijs overal wel bij kan omdat het geen knal-kleur is.

persoonlijk zou ik het roze weg laten , maar om deat ik geen foto heb , zou het best kunnen dat het ¤*&^% mooi is ^^

persoonlijk blauwe jurk met wit hempje er onder en een grijsvestje
en dan die grijze heels er onder
^^

Waarom zou het niet kunnen? Grijs en blauw kan heel mooi bij elkaar staan. En wat voor kleur is het roze? Als het licht roze is, kan het allemaal heel goed vind ik

Ik vind blauw en roze zowieso lelijk staan, doe dan wit topje grijs vest grijze schoenen.

ja inderdaad blauw en roze vind ik ook niet zo leuk bij elkaar.
maar grijze pumps onder een blauwe jurk kan wel hoor =D

ik zal een foto maken als ik tijd heb!
het is een lichtroze, een beetje dezelfde tint als die balkjes waarin de datum en naam staan hier op het forum, maar dan lichter. En heel donkerblauw.

hee, ik heb ze ondertussen al gekocht!
Ik heb mn jurkje meegenomen naar de schoenenwinkel, en het stond er best goed bij. En grijze pumps kan ik bij heel veel dingen aan, en roze pumps niet… En blauwe zijn onvindbaar:S
Toch bedankt voor jullie hulp;)

xx