Grijze nagellak.

Weet iemand waar ik grijze nagellak kan kopen? En dan liever
niet een te duur merk of onbekend ofzo.

euhm, bij kruidvat van essence

Dankje, ik ga morgen gelijk even kijken =D.

OPI heeft een goede grijs: het heet Sheer Your Toys, en de goedkoopste optie is via Ebay, de seller is nailtreatments. :slightly_smiling_face:

bourjois heeft een grijze, van die 1 second nagellakjes. ze kosten 8 euro!

Bourjois heeft inderdaad een mooie grijze, en het merk Barry M ook, maar dat is niet in Nederland in de winkels te koop. Je zou kunnen proberen op Ebay.

Schlecker, eigen merk achtig iets [:

Ik zoek ook een grijze nagellak, maar dan wel eentje die echt een dekkende kleur heeft dus niet dat als je een laagje hebt dat je er dan zegmaar doorheenkan kijken ofzo :stuck_out_tongue: Ik heb er al een paar keer naar gezocht maar kan het niet echt vinden. En die van Essence zijn niet echt dekkend & Loreal en maybelline zijn voor mij te duur. :frowning_face: weet iemand misschien nog een winkel of een merk. Graaag niet van internet want mag het toch niet bestellen.

ik bedenk altyd gekke kleuren nagellak, maar ik heb nog nooit aan grijs gedacht, goed idee! die wil ik ook wel. maar ook een dekkende kleur. niet dat als je 1 laag opdoet, je nog je eigen nagelkleur ziet ofzo.

Ik zoek een matte grijze…
Maar kga denk morgen even kijken voor die van Bourjois, dies echt mooi ^^

vet
grijze nagellak

bij de claires. Ik heb die van mij daar gekocht en die dekt echt heel goed!
Ik heb er ook al complimentjes over gekregen!

Ik gebruik de grijze Barry M nagellak, die kan je op www.barrym.com kopen en hier: http://www.alicejohavesen…=com_virtuemart&Itemid=28

Die van de Claire’s heb ik ook, maar die van Barry M vind ik persoonlijk beter :slightly_smiling_face:

Gebruik zoekfunctie :slightly_smiling_face:.
Daar krijg je er best veel topics met dezelfde vraag :wink:.

Bij de H&M hebben ze ook een grijze maar die is wel holografisch. En hij kost 5 euro. Ik weet niet of hij goed dekt.

Ik zoek ook grijze nagellak! Weet iemand of die van de Schlecker nog steeds te koop is?