Grijze Nagellak

^-^ beste mensen
Ik ben al een paar maanden op zoek naar goede, (betaalbare) grijze nagellak.
Ik heb al duizenden kleuren andere nagellak, en mij is het opgevallen dat er geen grijze te vinden zijn. :'o wie weet waar ze die wél krijgen en hoeveel ze kosten?

Gegroet, aardlingen, ^-^
uw trouwe girlscene- dinges : D

nee. weet ik niet. kijk bij een feestwinkels ofzo of meng zwart en wit doorelkaar. heb je ook grijs. toedeloe

mag je op ebay bestellen? dan kun je hier http://stores.ebay.nl/opi…lZ725541183QQsofpZ0QQtZkm namelijk heel goedkoop OPI nagellakjes bestellen. Ze zijn hier 12 euro, maar daar maar 5 dollar ofzo = 3 euro… en ze zijn heel goede kwaliteit en in 250 kleuren…zit vast wel grijs tussen :slightly_smiling_face:

Ik heb dus precies hetzelfde xD iemand zei dat ze die bij de V&D hadden, bij dat Wild & more make-up ding, maar dat leek wel licht blauw en totaal niet op grijs.
Mengen heb ik niet zo’n zin in dus ik wacht wel tot het ergens te krijgen is.

Ik heb die van de wild & more maar die is zilver :wink: en lijkt niet op blauw

Opi!!! :smiling_face_with_three_hearts:

hehe, ik koop juist superveel op ebay,
ook kleren enzo.
:] dankje voor de link,
ik denk dat ik hier wel wat aan heb!

ik heb grijze van de hema helaas niet mat maar glans;
maar heb zelf een witte gemengt met een beetje zwarte nagellak;
und TADAAA grijze nagellak :stuck_out_tongue_winking_eye:

Die ik zag liggen leek wel baby blauw of iets dergelijks. Misschien dat jij een andere hebt, ik heb zelf ook nog wel een zilvere nagellak maar die is half uitgedroogt.

Ik heb grijze nagelak en ik vind hem afschuwlijk!
Hebben?

ik heb metallic of je kan het grijs noemen… gekocht bij claire’s was 6 euro en idd nergens zowat te vinden echt zeldzaam zowat ging ik naar de douglas kreeg ik gelijk eentje van 19 euro aangesmeerd…(vink veel geld voor 1 nagellakje)

Zowat nergens te vinden !!
ik kocht em toevallig op een rommelmarktje voor 0,10 cent !
grijs met een klein beetje glitters, heel mooi X

Ik heb er pas 1tje gekocht in Engeland, was er zoo blij mee, maar hij wordt met de dag minder mooi. Maar ik hou hem nog even, als ik hem dan echt neit meer mooi vindt geef ik 'm weg.

ik heb er ooit eentje in spanje gekocht.
was toen 12 en nog niet erg met nagellak bezig en met de kleuren dieik nog niet had en kocht toen een grijze en een donkerrode. wel geluk mee gehad dan!
maarja daar heb je niet veel aan aan dit bericht :x

dus als je ooit op vakantie gaat; kijk daar voor kleurtjes nagellak! meestal ook stukken goedkoper

maybelline heeft een grijze x

Ik wil er ook 1!. kan hem ook nergens vinden betaalbaar :S. KUT

Hee! Ik heb op mn weblog een stukje geschreven over grijze nagellak, ook waar het verkrijgbaar is en hoe mijn grijze nagellak eruit ziet!
http://becomingmodel.web-log.nl/mijn_weblog/2008/08/grijze-nagellak.html

Nee, zit er niet tussen, ik heb daar namelijk een tijdje geleden besteld, en toen vroeg ik aan haar of ze grijs had, maar die had ze niet.
Ze heeft wel een soort zilver, maar die kun je werkelijk overal vinden (ik heb er zelf 3 of 4 van) in tegenstelling tot grijs, waar ik echt voor in elke winkel waar ze nagellak verkopen ben geweest in Utrecht, Parijs en Barcelona.

Ik heb 1 van essence limited edition maar die is echt vaag… ik weet niet of het nou zilver is of grijs… Hij is er nog wel geloof ik! Hij is van de Jungle limited edition…

Succes!

Ik zoek ook grijze nagellak! maar kan hem indd nergens vinden. Ja, een van Bourjois maar da’s 8,50 voor een potje, vind ik een beetje veel mocht de kleur tegenvallen;) Dus als iemand nog in die tussentijd een grijze, betaalbare, nagellak vindt: Note me please!