grijze haren :(

Ik heb mijn haar gister laten verven door de kapper. Het was de eerste keer dat mijn haar geverfd is. Ik heb het heeeel licht blond laten verven een beetje wit blond. had van mezelf al licht blond haar alleen wilde nog een paar tintjes lichter. Toen ik thuis kwam zag ik dat mijn haar grijs geworden is!!! ik heb woensdag prom en wil graag dat mijn grijze haren weg zijn!!! iemand tips??

Kan het niet opnieuw geverfd worden?

again verven !?

ik heb woensdag ook prom,

Maar als je je haar blond wou hebben en het is grijs geworden zijn ze verplicht om het gratis over te doen dacht ik dus even boos bellen en eeen afspraak voor morgen of dinsdag

bellen inderdaad. Als het door hen komt, moeten ze het opnieuw doen.

huh je zag het pas thuis? ik neem aan dat je je haar toch al ziet bij de kapper? :confused:

ja klopt maar daar leek het door het licht niet grijs! ik ga dinsdag meteen de kapper bellen :wink:!

Haha toen ik de titel las dacht ik echt ‘wow hoe oud ben jij dan?’
Maar wat vervelend! Inderdaad je moet de kapper bellen, misschien hebben ze nog een plekje voor woensdagavond. Succes ermee (:

dat heb ik ook een keer gehad met een pony bij de kapper leek het wel goed maar thuis was hij echt mislukt XD maar waarom bel je morgen niet ??

mijn kapper is altijd dicht op maandag heeel fijn haha

ah dat is ook balen ! zo ik dinsdag ochtend bellen dan kan je mischien smiddags al terecht? want woensdag met jouw prom zit het daar al helemaal vol voor haarop steken enzo denk ik ?? iniedergeval dat is bij mijn kapper zo

ik heb ook woensdag prom

ja inderdaad denk het ook;)
leuk!! ook woensdag:D ik kan mijn haar niet opsteken heb een bob hihi. ga het stijlen :wink:
wat ga jij doen met je haar?

Ik heb lang haar met krullen , eigenlijk wil ik het laten opsteken maarik weet nog niet goed hoe precies .

wat voor jurk heb jij ?:stuck_out_tongue:

ik heb een lange donkerblauwe jurk. en hij is strapless :slightly_smiling_face: de bovenkant is strak en hij eindigd wat wijder. :slightly_smiling_face: wat voor jurk heb jij?