Grijze haren

Ik heb sinds kort grijze haren midden op mijn hoofd. Ik heb op die plek een kale plek gehad ooit, doordat er een mast van een boot op mijn hoofd was gevallen. Ik word er erg onzeker van en omdat het maar op een plek zit weet ik niet zo goed wat ik eraan moet doen. Heeft er iemand tips of hetzelfde probleem? Ik wil mijn haar liever niet verven. Alvast bedankt.

Lichtere plukken in je haar zetten zoals blond, dan valt het niet zo op. Dit is volgens mij ook de enigste optie zodat de grijze haren niet opvallen. of dat stuk grijs, in je eigen kleur laten verven

Ik zou kijken voor haarverf die grijze haren dekt. Gewoon in je eigen haarkleur zodat het niet zo op valt :stuck_out_tongue: Maak je maar geen zorgen erover. Mijn broertje is 13 en heeft nu al hier en daar grijze haren.

Ik heb al heel wat grijze haren sinds ik een jaar of 14 was. Als je je haren niet ‘echt’ wilt verven zou je een kleurspoeling kunnen pakken… moet je wel opletten sommige dekt namelijk grijs haar en sommige niet. Die zijn er dus na een paar was beurten uit.