Grijze colbert hoe te combineren?

Ik heb dus laatst bij de h & m een grijze colbert gekocht, lichtgrijs. Maar hoe kan ik dit combineren zonder dat het te saai is? Grijs word al snel saai denk ik… Ik kan hem niet terugbrengen.

(o en welke kleur nagellak kan ik doen bij een donkergrijze trui? Dan doe ik er een spijkerbroek onder. Ook van de h&m)

Upje voor mezelf! :flushed:

Ik vind bordeaux rood vaak heel mooi in combinatie met grijs of anders gewoon zwart met een mooie sjaal.

Witte nagellak bij een donkergrijze trui vind ik mooi of anders ook iets van bordeaux rood of zwart

Dankje! Bordeaux rood is inderdaad een mooie kleur bij grijs, ga het eens proberen.:slightly_smiling_face:

fuchsiaroze?

Bordeauxrood, donkerblauw, lichtblauw, (maar dan wel met een zwart shirt of iets eronder.) Misschien is een opvallende broek ook wel leuk er onder? Zoals leer, goud/bronze?

een grijze colbert is leuk te dragen met een lichte- normale blauwe skinny jeans met wat lichtgetinte scheuren ofzo, ook vind ik het leuk met (grijze) bijpassende sneakers zoals all stars, vans,… en dan een leuke touch met lichtroze of zwarte nagellak een veel armbandjes is lichte kleuren; zilver, wit, roze,… Een losse dot staat ook echt mooi :slightly_smiling_face:

Met een mooie donker broek, en een shirt in een willekeurige kleur met een cirkelsjaal en met mooie hakken vind ik wel leuk, of met gewone platte schoenen. M