Grijze broek met vlekken combineren

Het is wel een beetje een miskoop, in de winkel leek het zo mooi maar nu kan ik er niks mee aandoen.
Image and video hosting by TinyPic
weet er iemand combinaties?

Deze broek kan je toch met eigenlijk alles wel combineren? Bijvoorbeeld met een leuke trui, of een shirtje met vestje/blazertje. En dan met sneakers of juist enkellaarjes, bijvoorbeeld.

Ik heb die broek ook, en het is echt mijn lievelingsbroek. Hij is te combineren met álles!
Ik heb hem nu aan met een bordeauxrood vest en daaronder een zwart hemdje. Beetje basic, maar ja, het is zaterdag ^^
Je kunt er heel veel chique dingen opdoen, dat geeft het een beetje een aparte look vind ik.

dankje, maar telkens als ik combineer da lijkt er precies niks bij te passen ;s

ik denk gewoon een knal kleur shitje?
zoals gezegd, je kan m overal wel bij combineren, maar zwart of grijs dan weer net niet…

met een oversized zwarte trui lijkt me leuk. en dan als schoenen zwarte enkellaarsjes, of kisten bijvoorbeeld. beetje veel zwart maar wel leuk :grin: (vind ik)

die broek kan je met zoveel dingen combineren(?)

Eh, bijna alles. Oprecht.

Ik wil hem anders best van je overkopen, ik ben al eeuwig op zoek naar zo’n broek ^^

Waar woon je? x

ik heb zo’n broek bij de H&M gevonden!

die is zooo mooi! ik wilde 'm ook haha. gewoon met een blazer, shirt, jasje, alles kan wel eigenlijk toch ?

Een simpel wit topje met een blazertje? Eigelijk alles wel.

Welke maat heb je? :open_mouth:

Een rode houthakkersblouse staat er ook vast leuk op.

Iets als dit staat er misschien ook wel mooi bij: http://www.hm.com/nl/product/01075?article=01075-A#article=01075-A

Weet natuurlijk niet of je zoiets hebt. ;d

Ik heb ook zo’n broek, maar dan in spijker kleur. Maar eh… bijna alles kan er op? Ik zou als ik jou was met crème tinten of met bordeaux kleur werken.