Heeej!
Ik ben al heel lang op zoek naar grijze all stars, maar ik kan ze nergens vinden. wie weet waar ze te koop zijn?
xxx
Heeej!
Ik ben al heel lang op zoek naar grijze all stars, maar ik kan ze nergens vinden. wie weet waar ze te koop zijn?
xxx
Bestaan die wel? Zo ja… Ik heb ze nog nooit ergens gezien.
Hmm, marktplaats afspeuren?
Ik heb trouwens ook nog nooit echt grijze all stars gezien geloof ik.
Ik ken wel veel mensen met grijze allstars; mooimooimooi!
Op google staat ook deze (maar volgens mij bestaan ze ook in nog lichter grijs):
http://static.flickr.com/95/213396657_6addb298e0.jpg
Edit; misschien zijn het wel zwarte op het plaatje, maar mijn beeldscherm staat heel licht ingesteld :’]…
Edit2; Op www.converse.nl staan bij collection, chuck taylor bla, lichtgrijze allstars!
Bij de America Today verkopen ze ze misschien! Of soms bij van die sportpaleis achtige winkels. De goedkopere (van 50) bij scapino etc. (maar wel echte) hebben ze meestal alleen in basiskleuren… Rood blauw zwart wit. Dus het kost je wel 60 euro denk ik.
ja ik heb lage donker grijze allstars…ik heb ze gekocht in bosnie maar ik heb ze idd al bij aantal mensennn gezien volgens hebbe best wel veel mensen ze er is ook een lichtere kleur grijs
Vollebergh , Van Loock , en in de Kammenstraat , Antwerpen , heb je een tweedehandszaak waar je allerlei all stars in goede staat kan kopen voor 20 euro , en die zijn érg Mooi ! , Wel allemaal in Belgie natuurlijk …
Bij Brittain heb ik grijze All Stars (waren van dat zachte stof gemaakt, zeg maar!) gezien, die wil ik graag!
Grijze Allstars? Nee, niet gezien, maar deze zijn ook vet van Cheap Monday
http://shop.ilovevintage.nl/files/products/IMGP5935_m.jpg
Voor 29,90 op www.ilovevintage.nl :]
Ik heb bij de Britain grijze allstars gekocht. Wel al een paar maanden geleden. Bevallen me erg goed:D
Misschien daar kijken??
Alleen zit zo’n zwarte strip een beetje los en het valt niet te plakken… mja
Op www.converse.nl en dan → collection → Chuck Taylor All Star
En dan heb ik de grijze die op de eerste pagina in het midden rechts staan
Die wil ik ook heel graag, maar in de winkel hadden ze ze alleen van 41-46. Nu wil ik een soort groen-achtige
ik wou ze, maar toch maar niet, vind ze best wel duur, en mijn maat wordt bijna nergens verkocht,
Maar ik echte gezien in een converse winkeltje in Dinan (Frankrijk:P) maar daar heb je neit echt iets aan, maar ik zie wel vaak van die allstars in licht grijs maar van een soort sweaterstof ofzo… ik weet niet precies, maar die izjn ook wel leuk:)
Ik heb ze bij de britain , pro en coach gezien
en je hebt (en anders had ^^) ze ook op sneakershop.nl
jaa die bedoel ik! maar volgens mij is er geen britain hier dichtbij. ik woon in friesland… in de coach hebben ze ze ook niet meer, maar misschien zou ik ze kunnen bestellen. ik zal eens even vragen daar bedankt allemaal!
Je hebt ze in verschillende sportwinkels en schoenen winkels misschien moet je gewoon een keer heel intensief gaan zoeken en dab vind je ze vanzelf wel
In Bocholt waren hele leuke <3
Ik heb grijze all stras… gekocht bij schuurman schoenen…
Ja die bestaan. Bij de Britain hebben ze ze altijd wel. Of bij Sneakers, America Today, Sissy boy enzovoorts. Grijze all stars zijn tof! =D
jeeej! ik heb ze gevonden… ze staan gewoon op wehkamp ga ze meteen bestellen!
hoe heet die vintagewinkel?
Ik heb ze Gekocht in Cannes ergens volgens mij…