Grijs op je 16e??

Nee hè, dit ga je niet menen…
Mijn zusje had een paar grijze haren ontdekt op mijn hoofd, en ik ben
nog maar 16… :expressionless:
Dit is toch niet normaal? Ik weet dat mijn moeder op haar 19e grijze haren
had… Is hier niet iets aan te doen?

Niks aan te doen, is erfelijk bepaald. Sorry maar ik heb geen beter antwoord voor je. Je kan het verven…

Als je moeder het al op d’r 19e had zit het er dik in dat jij dat ook krijgt.
Volgens mij is daar niks aan te doen, gewoon je haar verven.

Ogossie :astonished: ja dat komt voor. Ik denk dat er niet veel aan te doen is. Haren verven? sorry, ik weet het niet

Oeh dat lijkt me wel kut zeg.
Gewoon verven denk ik, er zit niets anders op.

Ik heb ook al een paar grijze (nja… zeg maar witte) haren. Had ze ook al op m’n 16de.
Maar m’n moeder + vader zijn vroeg grijs geworden, dus dat word ik ook. Ach ja, ik verf het dan toch wel :wink:

Dan wordt het verven :slightly_smiling_face: Gelukkig zijn het er nog maar een paar… Had altijd zo gehoopt dat ik niet voor mijn 19e grijs zou worden XD Maarja, niets aan te doen.

Dat kan ja. Ik heb het haar van mijn oma, klinkt mss heel stom ofzo, bedoel de structuur van het haar etc. Zij werd heel laat pas grijs en dit werd gelijk wit, dus hoop dat ik dat ook krijg :blush:

het kan ook zijn dat je geen pigment daar hebt. Mijn vriendin heeft ook een hele grijze pluk maar dat heeft ze al heel lang. het kan gewoon zijn dat je ze allang had maar nooit zijn opgevallen?

Dat had een ex van mij ook. Die trok het er altijd uit, maar het groeide gewoon terug :'3

Suparfie, nee, volgens mij heb ik ze niet eerder gehad, dan had de kapper ze wel gezien denk ik… En dan had ik ze wel in mijn haarborstel zien zitten…

Erfelijk…

Het is inderdaad erfelijk, ik zou niet weten of er een oplossing voor is.
Gewoon goed bijhouden met verven dus…

Zoals iedereen al zegt je kan het verven en trouwens ik ken een meisje die al sinds haar 13e vet veel grijs haar heeft. Het is gewoon erfelijk en ik zou het niet eens zo erg vinden eigenlijk.