Grijs haar ?

Bedankt voor jullie advies! ik ga mijn haar gewoon verven. Weet iemand hoe ik dit topic kan verwijderen ?

xxx

Ik zou gewoon verf kopen (of t laten verven) en het in 1 gehele kleur verven, als je alleen de delen verft die je niet mooi vindt is de kans klein dat je het precies zo krijgt als de rest.

Het zou helaas best kunnen dat je grijs wordt, ik weet niet hoe oud je bent maar mijn moeder begon grijs te worden op haar 24ste.

Ik ontdekte mijn eerste grijze haar op mijn 18e… Nu ben ik 25 en is het gelukkig nog niet echt heel zichtbaar, maar mijn moeder was op mijn leeftijd al flink aan het grijzen helaas.

Ontopic, voor TS: ik vind je haar eigenlijk niet echt grijs lijken hoor? In een natuurlijke haarkleur zitten nu eenmaal vaak verschillende kleurschakeringen.

Ik ontdekte mijn eerste grijze haar toen ik 13 was geloof ik. Het kan op alle leeftijden dus, maar het heeft vooral veel te maken met je genen.

Ik had op mijn 14de een grijs haar, maar het was gewoon een pigmentloos haar. Ik ken wel iemand die op haar 17de al grijs was…

Het enige wat je daar tegen kan doen is verven. Mijn haar heeft ook een grijze/assige gloed (altijd al gehad) en ik heb het één tint donkerder laten verven. het geeft je haar een enorme boost!

Is het niet gewoon as-kleur? :stuck_out_tongue:

Maar je kunt ook biotine slikken, als je dagelijks 2000 mg inneemt dan zal je grijze haren op termijn met de helft minder worden.

Slotje op verzoek van ts!