grijs H&M jurkje

Heeft iemand tips hoe ik dit jurkje kan combineren zodat ik het gewoon naar school aan zou kunnen zonder dat het te kakkerig lijkt??

http://files.hm.com/media…5_78353_07019_41_5189.jpg

geen idee,
up voor jou

gewn school of schoolfeest ofso?

Zoiets valt volgens mij niet kakkerig te krijgen…

zwarte legging, leren jack?

hmm ik vind hem nogal ouwbollig… denk niet dat je die kunt omtoveren tot iets hips

felle kleur accessoires of vestje?

géén idee!
succes ermee.

uhm een paar leuke heels, kleurig vestje geen tuttig vestje gewoon zo’n slobberding, mooie grove grote kettingen en misschien een tailleriem erbij ofzo + afzakmutsje

Tuurlijk wel!
Een mooie legging/panty/maillot er onder met eventueel een print (wel zwart) en een mooi stel zwarte pumps.
Om het een beetje casual te maken zou je er gewoon een zwarte cardigan overheen kunnen dragen.

hmm. mooi, chic jurkje, maar weet niet waarvoor je hem in eerste instantie wilde kopen? - want denk dat je sowieso beter 'n ander jurkje kunt kopen dat daarvoor geschikt is EN iets makkelijker om te gooien naar iets anders…
want zelfs met 'n leren jack vind ik dit nog oubollig… :frowning_face:

bedankt voor jullie reacties!!
Ik heb het jurkje eigenlijk gekocht voor een schoolexcursie, we moesten een mantelpakje of iets anders nets dragen…
Ik denk dat ik er gewoon zoiets mee ga doen als Lovegoodx voorstelde…

Ik vind hem denk ik alleen mooi voor een speciale gelegenheid, met gewoon een mooi paar pumps en leuke clutch.

Ik vind hem helemaal niet oudbollig, juist erg mooi. Maar je moet hem inderdaad wel juist combineren. Ik zou, zoals eerder gezegd, voor een mooi leren jackje gaan, of juist voor iets wat heel grof gebreid is (kijk eens op topshop.com). En dan met rode nagels en schoenen :wink: Maar netjes zal het wel blijven.