Griezel verhaal

Dit topic staat ook in school maar eigenlijk heeft het minder met school te maken, en ik krijg daar weinig reactie’s dus die mag gesloten worden en deze moet openblijven!

haii
We moeten voor school een eng verhaal schrijven, wel realistisch, wat word voorgelezen op kamp! Ik ben erg goed in het schrijven van verhalen, maar nu heb ik totaal geen inspiratie! Weten jullie misschien wat?

xx

Iets met bloody mary? :slightly_smiling_face:

DAT IS ZOOO ENG WIJ GINGEN DAT GISTEREN ZO’N FILMPJE MET DE KLAS KIJKEN EN IK KON NIET MEER SLAPEN, SORRY, DAT DOE IK NIET!

Wow. Relax. :’)

Uhm, kijk anders eens bij broodjeaap.nl en dan bij griezelverhalen. Misschien doe je daar wel inspiratie op?

Dat zijn allemaal van die niet-realistische verhalen :frowning_face:

Overdrijven much.

Uhm . Iets over autopech, 's nachts in een bos enzo … You know. (:

Er was eens een beer, hij rende achter me aan, toen struikelde ik en hij at me op.
einde.

Dat is sowieso een briljant verhaal natuurlijk!

En griezelverhalen zijn trouwens bijna altijd niet echt realistisch. Daarom zei ik ook juist broodjeaap, omdat dat verhalen zijn die mensen vaak wel geloven/geloofd hebben.

Ik weet het, heb er echt lang over gedaan.

www.creepypasta.com

tik in google broodje aap griezelverhalen in daar staan wel redelijk veel van die soort verhalen op :slightly_smiling_face:

Ik las iets engs pas :'D
er was een vrouw, en die reed door het bos, toen lag er een tak op de weg en stopte ze. ze stapte uit de auto om de tak weg te leggen en stapte weer in. toen bleek het dus dat er een man die tak op het pad had gelegd, en toen zei die weg legde is hij op de achterbank gekropen.

gatverdammeeee. wat er verder gebeurde weet ik niet meer.

Haha, dat verhaal heb ik al honderd keer gehoord. Net als dat verhaal van de clownspop, trouwens.

Iewll, echt? Wat eng? Was die vrouw vermoord? Oke, ik vind het nu echt heel erg eng

Dit verhaal uit Urban Legend: http://www.youtube.com/watch?v=CNY5KVhXltI

:’)

Dat met die clown ook, schijnt het. Het is alleen niet meer te achterhalen welke van de honderd versies nou de echte is.

Gedeeltelijk wel ja. Er was inderdaad een seriemoordenaar actief die verkleed ging als clown, maar het verhaal dat hij in een kamer stond en dat een babysitter dacht dat het een beeld was is niet waar.
Maar creepy is het wel :’).

In de versie wat ik heb gehoord ging er iemand bumperkleven & toen de vrouw ergens stopte zeiden die mensen dat ze dat dus deden omdat ze gezien hadden dat er iemand op de achterbank kroop
Maar ik weet niet of dat waar is :’)

Omg, ik krijg er gewoon kippenvel van en tranen in mijn ogen :"). Dit topic is niet goed voor mij.